Ik wilde het toch even delen. Zoals jullie weten ben ik hier gestart nadat ik voor mijn vriendin een zwarte Rover 216 Cabrio had aangeschaft. Bijzonder aan het verhaal werd dat een goede vriendin van mijn vriendin (volgen jullie het nog?) verliefd werd op de zwarte Rover. Dus zij wilde ook een cabrio. Ik ben toen op zoek gegaan naar een leuk exemplaar en kwam terecht nabij Den Bosch bij een groene variant.
Maarrrrrr een vrouw is een vrouw dus er moest wat te zeu.....bedoel op te merken zijn. En dat was uiteraard de kleur. Want zwart ''it must be''. Dus de goede vriendin investeerde in de groene waar mijn vriendin in ging rijden en zo reed de goede vriendin in de zwarte weg.
De vriendschap is hechter geworden want de goede vriendin heeft haar Seat Ibiza van 2010 verkocht en mijn vriendin heeft nog geen heimwee naar haar Renault Kangoo. Inmiddels hebben de beide dames aan hun Rover het een en ander toegevoegd en uiteraard opgeknapt waar dat nodig was. De groene staat op winterbanden (klinkt altijd stoer Cabriolet op Winterbanden
Bij het weekblad '' Autoweek'' vonden ze dit zo'n leuk verhaal dat ze besloten hiervan een videoregistratie van wilden maken. De bedoeling was dat de dames ergens naar het westen moesten komen omdaar dit te laten plaats vinden. Maarrrrrrrr dames met lege agenda's bestaan niet dus na lang heen en weer mailen is 8 december aanstaande een feit. Een feit dat een team van Autoweek naar het mooie Een komen om dan een dag opnames maken, interview etc.
Zodra meer bekend is of een link met de opname laat ik dit weten.
Mvg Peter