2x Rover 216 Cabrio in Autoweek (video)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
PeterCabrio

2x Rover 216 Cabrio in Autoweek (video)

Bericht door PeterCabrio »

Hallo,

Ik wilde het toch even delen. Zoals jullie weten ben ik hier gestart nadat ik voor mijn vriendin een zwarte Rover 216 Cabrio had aangeschaft. Bijzonder aan het verhaal werd dat een goede vriendin van mijn vriendin (volgen jullie het nog?) verliefd werd op de zwarte Rover. Dus zij wilde ook een cabrio. Ik ben toen op zoek gegaan naar een leuk exemplaar en kwam terecht nabij Den Bosch bij een groene variant.

Maarrrrrr een vrouw is een vrouw dus er moest wat te zeu.....bedoel op te merken zijn. En dat was uiteraard de kleur. Want zwart ''it must be''. Dus de goede vriendin investeerde in de groene waar mijn vriendin in ging rijden en zo reed de goede vriendin in de zwarte weg.

De vriendschap is hechter geworden want de goede vriendin heeft haar Seat Ibiza van 2010 verkocht en mijn vriendin heeft nog geen heimwee naar haar Renault Kangoo. Inmiddels hebben de beide dames aan hun Rover het een en ander toegevoegd en uiteraard opgeknapt waar dat nodig was. De groene staat op winterbanden (klinkt altijd stoer Cabriolet op Winterbanden :) )

Bij het weekblad '' Autoweek'' vonden ze dit zo'n leuk verhaal dat ze besloten hiervan een videoregistratie van wilden maken. De bedoeling was dat de dames ergens naar het westen moesten komen omdaar dit te laten plaats vinden. Maarrrrrrrr dames met lege agenda's bestaan niet dus na lang heen en weer mailen is 8 december aanstaande een feit. Een feit dat een team van Autoweek naar het mooie Een komen om dan een dag opnames maken, interview etc.

Zodra meer bekend is of een link met de opname laat ik dit weten.

Mvg Peter
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Leuk! Als cabriobezitter zal ik dit zeker bekijken, misschien doe ik nog 'inspiratie' op :mrgreen: 8)
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

Super! Ben benieuwd!

8 december even onopvallend mijn bedrijfsbakkie parkeren in Een
:mrgreen:
jmdr

Bericht door jmdr »

stoer! ben benieuwd! :D
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

Zijn de opnames van de blitze cabrio's met bijbehorende dames geslaagd? :mrgreen:
Thomas
MG-R Spotter
Contacteer:

Bericht door Thomas »

Hier al een klein voorproefje:
http://www.autoweek.nl/video/3218/journ ... oier-maken

Ben benieuwd naar het eindresultaat :)!
Mvg, Thomas

Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
jmdr

Bericht door jmdr »

samenvatting ziet er al leuk uit!
ben benieuwd naar het hele item! komt er ook nog iets van in het blad?
PeterCabrio

Bericht door PeterCabrio »

vanmiddag Edo gesproken, de presentator. En ja komt idd een aankondiging in het blad zelf.

Thx voor diegene die deze vooraankondiging had gevonden.

Gr Peter
Plaats reactie