welke garage voor goed onderhoud
welke garage voor goed onderhoud
ik heb een rover 25 vi, waar kan je het beste onderhoud laten uitvoeren?.
ex-rover garage
algemene garage
honda garage ( heeft ook vvc motoren)
ik woon in Tiel.
iemand tips ?
ex-rover garage
algemene garage
honda garage ( heeft ook vvc motoren)
ik woon in Tiel.
iemand tips ?
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Het beste kun je naar een specialist gaan, zie banner onderaan de pagina
En honda heeft echt geen vvc motoren hoor

En honda heeft echt geen vvc motoren hoor

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Of eventueel naar Virid Performance in Velp
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Verstandige keuze...
Met variabele kleptiming bij honda bedoel je zeker het Vtec verhaal?
Dit is niet echt variabel...Vtec zal bij een bepaald toerental een ander nokje op de nokkenas pakken, waardoor de inlaatkleppen langer en verder open gaan. Dus meer lucht in de motor kan komen.
Het VVC Mechanische is gericht op het hele toerengebied, waardoor er een bijna vlak koppel ontstaat over het hele toerengebied.
Hier staat wel een mooi artikel
Met variabele kleptiming bij honda bedoel je zeker het Vtec verhaal?
Dit is niet echt variabel...Vtec zal bij een bepaald toerental een ander nokje op de nokkenas pakken, waardoor de inlaatkleppen langer en verder open gaan. Dus meer lucht in de motor kan komen.
Het VVC Mechanische is gericht op het hele toerengebied, waardoor er een bijna vlak koppel ontstaat over het hele toerengebied.
Hier staat wel een mooi artikel
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Cool! Bedankt voor het artikel! Ook al moet ik wel zeggen dat ik zelf meer een liefhebber ben van v-tec. Vooral vanwege het vermogen wat ze al uit een 1.6 kunnen persen. En omdat het zo makkelijk is om er een turbo op te zetten.Mista T schreef:Verstandige keuze...
Met variabele kleptiming bij honda bedoel je zeker het Vtec verhaal?
Dit is niet echt variabel...Vtec zal bij een bepaald toerental een ander nokje op de nokkenas pakken, waardoor de inlaatkleppen langer en verder open gaan. Dus meer lucht in de motor kan komen.
Het VVC Mechanische is gericht op het hele toerengebied, waardoor er een bijna vlak koppel ontstaat over het hele toerengebied.
Hier staat wel een mooi artikel