welke garage voor goed onderhoud

214 216 218 220 25
Plaats reactie
mali

welke garage voor goed onderhoud

Bericht door mali »

ik heb een rover 25 vi, waar kan je het beste onderhoud laten uitvoeren?.
ex-rover garage
algemene garage
honda garage ( heeft ook vvc motoren)

ik woon in Tiel.

iemand tips ?
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8437
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

Het beste kun je naar een specialist gaan, zie banner onderaan de pagina ;)

En honda heeft echt geen vvc motoren hoor :roll:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Of eventueel naar Virid Performance in Velp
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
mali

Bericht door mali »

ok duidelijk, word een specialist.
ik dacht honda heeft ook variabele kleptiming vandaar mijn opmerking over vvc.
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Verstandige keuze...

Met variabele kleptiming bij honda bedoel je zeker het Vtec verhaal?

Dit is niet echt variabel...Vtec zal bij een bepaald toerental een ander nokje op de nokkenas pakken, waardoor de inlaatkleppen langer en verder open gaan. Dus meer lucht in de motor kan komen.

Het VVC Mechanische is gericht op het hele toerengebied, waardoor er een bijna vlak koppel ontstaat over het hele toerengebied.

Hier staat wel een mooi artikel
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Bericht door Rik »

Mista T schreef:Of eventueel naar Virid Performance in Velp
:bangin:
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
mali

Bericht door mali »

velp <-> tiel is te doen, bedankt voor de tip.
Rattetief

Bericht door Rattetief »

Als je echt goede info en eerlijke reparaties wilt kun je bij Virid heel goed terecht!
mali

Bericht door mali »

ok thxx
anoniem351968

Bericht door anoniem351968 »

Mista T schreef:Verstandige keuze...

Met variabele kleptiming bij honda bedoel je zeker het Vtec verhaal?

Dit is niet echt variabel...Vtec zal bij een bepaald toerental een ander nokje op de nokkenas pakken, waardoor de inlaatkleppen langer en verder open gaan. Dus meer lucht in de motor kan komen.

Het VVC Mechanische is gericht op het hele toerengebied, waardoor er een bijna vlak koppel ontstaat over het hele toerengebied.

Hier staat wel een mooi artikel
Cool! Bedankt voor het artikel! Ook al moet ik wel zeggen dat ik zelf meer een liefhebber ben van v-tec. Vooral vanwege het vermogen wat ze al uit een 1.6 kunnen persen. En omdat het zo makkelijk is om er een turbo op te zetten.
Plaats reactie