pg1 conversie HEEEEELLLLP!!

Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Dan kan ik het helemaal niet rijmen, die R65 in een ZR 105 is gewoon langer dan die PG-1 uit een ZR160.
Dat hebben ze gedaan zodat de 160 nog harder accelereerd.
Bij de MGF hebben ze hetzelfde gedaan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Bericht door Rik »

Staat de bakcode er nog op? Dan kun je het goed herleiden. Ik ben blij dat je tevreden bent!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Gebruikersavatar
Mr, B
MG-R Core
Berichten: 351
Lid geworden op: di jan 25, 2011 10:57 pm
Woonplaats:
Locatie: culemborg

Bericht door Mr, B »

waar zou de code ongeveer moeten staan op de bak, dan zal ik zo ff bij allebei kijken.

de auto is wel gaan trillen bij stationair draaien, waar zou dat aan kunnen liggen? zal toch niet het vliegwiel zijn hé :shock:
gas is alles remmen is angst
Rik
MG-R Freak
Berichten: 1599
Lid geworden op: wo dec 26, 2007 12:05 am
Woonplaats: Arnhem

Bericht door Rik »

Voor op de bellhouse, op de rand die ongeveer 45 graden omhoog loopt aan de voorkant.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Het zou een 5c39(as above, maar met 3.9 inal drive) en een G4BSV moeten zijn.

G4BSV MG25 VVC 3.25 1.894 1.307 1.033 0.848 4.2

Probleem daarvan is, dat volgens mij de R65 een stuk langer is dan die PG-1 en het toerental op de snelweg dus omhoog moet zijn gegaan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
Mr, B
MG-R Core
Berichten: 351
Lid geworden op: di jan 25, 2011 10:57 pm
Woonplaats:
Locatie: culemborg

Bericht door Mr, B »

ben net even wezen kijken, kon het zo gouw niet vinden morgen even veder kijken met wat meer licht :mrgreen:
gas is alles remmen is angst
Gebruikersavatar
Mr, B
MG-R Core
Berichten: 351
Lid geworden op: di jan 25, 2011 10:57 pm
Woonplaats:
Locatie: culemborg

Bericht door Mr, B »

dit is de code van de r65
Afbeelding

kan die van de pg1 niet vinden waar moet die ongeveer staan?
gas is alles remmen is angst
Plaats reactie