Dan kan ik het helemaal niet rijmen, die R65 in een ZR 105 is gewoon langer dan die PG-1 uit een ZR160.
Dat hebben ze gedaan zodat de 160 nog harder accelereerd.
Bij de MGF hebben ze hetzelfde gedaan.
pg1 conversie HEEEEELLLLP!!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Het zou een 5c39(as above, maar met 3.9 inal drive) en een G4BSV moeten zijn.
G4BSV MG25 VVC 3.25 1.894 1.307 1.033 0.848 4.2
Probleem daarvan is, dat volgens mij de R65 een stuk langer is dan die PG-1 en het toerental op de snelweg dus omhoog moet zijn gegaan.
G4BSV MG25 VVC 3.25 1.894 1.307 1.033 0.848 4.2
Probleem daarvan is, dat volgens mij de R65 een stuk langer is dan die PG-1 en het toerental op de snelweg dus omhoog moet zijn gegaan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!