Bedankt, wordt inderdaad een leuk autootje zo. Alle mankementjes worden binnenkort opgelost, alleen de centrale vergrendeling en het alarm zullen wat langere termijn worden.
Binnen een aantal weekjes gaan we op een zaterdag de distributie en koppeling vervangen, auto wordt dan meteen ff voor apk nagelopen (hij is keurmeester) zodat ik hem daarna bij zijn garage kan keuren.
Auto stond trouwens niet te koop in schiedam maar in Ridderkerk, idd bij een autobedrijf. Was een inruilauto.
Rover 214 Cabrio: update met foto's
Weer een aantal belangrijke dingen gedaan:
- nieuwe koppeling
- nieuwe distributie (inc. alle riemen en waterpomp)
- nieuwe antenne
Vanavond komt de nieuwe middendemper binnen, dan is de uitlaatlijn ook helemaal toppie.
Er is alleen wel 1 nadeel: ik begin me steeds meer te storen aan de kleur van de auto...echt niet mijn ding (vriendin vindt het gelukkig wel een mooie kleur).
Kan toch eigenlijk niet he...een auto helemaal in orde maken en dan weer wegdoen omdat de kleur je niet aanstaat... grrr
.
Staat er nu zo bij:

- nieuwe koppeling
- nieuwe distributie (inc. alle riemen en waterpomp)
- nieuwe antenne
Vanavond komt de nieuwe middendemper binnen, dan is de uitlaatlijn ook helemaal toppie.
Er is alleen wel 1 nadeel: ik begin me steeds meer te storen aan de kleur van de auto...echt niet mijn ding (vriendin vindt het gelukkig wel een mooie kleur).
Kan toch eigenlijk niet he...een auto helemaal in orde maken en dan weer wegdoen omdat de kleur je niet aanstaat... grrr

Staat er nu zo bij:
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak