nieuwe auto op het oog

214 216 218 220 25
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.
Zo ver is het nou toch ook weer niet??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
arthur623

Bericht door arthur623 »

Bart-K schreef:Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.
Natuurlijk zou ik een auto nooit ongezien kopen of zonder proefrit. Ik heb alleen de afgelopen weken een aantal ritjes gemaakt naar auto's die volgens de advertentie en verkoper in 'nieuwstaat' zijn en vervolgens van ellende uit elkaar vallen. Ik snap heus wel dat deze prijsklasse niet al te veel goeds brengt, maar je kan altijd geluk hebben. Dus ik dacht..mocht er iemand vlakbij wonen, mooi meegenomen.
arthur623

Bericht door arthur623 »

Wie weet welke uitvoering Rover 25 dit is? (met chromen buitenspiegels)

Een classic, trendy, sprite of sterling?

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ckbt4ruc2mxw
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Dit is nou zo'n lokatie waar de begrenzer van mijn vespa meteen eraf gaat en ik volgas doorrijd, en als mijn jongste (van 1.90 meter met sportschoollichaam) daar i.d. buurt moet zijn blijft zijn horloge en blackberry thuis. :roll:

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
arthur623

Bericht door arthur623 »

bam schreef: Dit is nou zo'n lokatie waar de begrenzer van mijn vespa meteen eraf gaat en ik volgas doorrijd, en als mijn jongste (van 1.90 meter met sportschoollichaam) daar i.d. buurt moet zijn blijft zijn horloge en blackberry thuis. :roll:
Wattes?
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Wegwezen daar

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

bam schreef:Wegwezen daar
Regio Almere bedoel je, couldn't agree more.

:+

Is dat serieus zo'n rare buurt, ziet er toch wel okay uit. Gewassen auto's zonder schade, mooie parkeerplekken, mooi gras, geen troep her en der.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Iedere stad heeft zo zijn ding wij in Almere buiten hebben de molenbuurt wat niet geheel zuiver is. Maar de stedenwijk in Almere stad daar meot je gewoon niet wezen.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
arthur623

Bericht door arthur623 »

Tsja...wat moet ik daar nou op zeggen. Kom zelf uit Rotterdam, en ben echt wel wat gewend. Heb jaren gewerkt in 2 van de 3 slechtste wijken van Nederland (Pendrecht en Oude Noorden). De verkoopster van de auto is een particuliere dame die netjes abn spreekt. Vind het wel erg ver gaan om alle inwoners van een bepaalde buurt over een kam te scheren.

Zou ook wel fijn zijn als iemand antwoord gaf op mijn vraag: welke uitvoering is dit met de chromen spiegels en sportstoelen? en zijn de sideskirts en achterspoiler standaard of afkomstig van een ZR of iets dergelijks?
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

Bart-K schreef:Ik zou een auto toch altijd zelf willen zien/rijden voor de koop.

Nergens voor nodig joh. Heb ik met de coupe ook niet gedaan :+
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
Thomas
MG-R Spotter
Contacteer:

Bericht door Thomas »

arthur623 schreef:Wie weet welke uitvoering Rover 25 dit is? (met chromen buitenspiegels)

Een classic, trendy, sprite of sterling?

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ckbt4ruc2mxw
Dat is deze :):
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Mvg, Thomas

Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
arthur623

Bericht door arthur623 »

ah thanks, even goed doorlezen.

Edit: zie dat de auto in het bezit van WouterRover25 de 2 ton heeft gepasseerd. De teller zou nu weer op 150k staan. De verkoper beweert wel dat er een nieuw blok in ligt, dus dat zou daar aan liggen. Verkoper stuurt me morgen een lijst met wat er dan allemaal vernieuwd/nieuw zou zijn aan het blok en de auto.

Wordt vervolgd, zowiezo leuk om de waarheid boven tafel te krijgen;)
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Oh wat heerlijk had ik toch gelijk

:lol: :lol:

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
arthur623

Bericht door arthur623 »

bam schreef:Oh wat heerlijk had ik toch gelijk

:lol: :lol:
Hmm, heb via de oude eigenaar (WouterRover25 op dit forum) achterhaald dat hij zijn auto met motorschade aan een handelaar had verkocht, die van plan was er een ruilblok in te hangen. Kennelijk is dit gebeurd en biedt de nieuwe eigenaar de auto nu te koop aan. De nieuwe eigenaar gaat me de papieren sturen waaruit blijkt hoe/wat er vervangen is. Vind het alleen vreemd dat ze de auto 2 maanden na aanschaf alweer wil verkopen. Wouter geeft zelf aan dat het op het blok na een goede auto was.
gekske

Bericht door gekske »

oud west en spangen waren slecht en nu ook Katendrecht of zijn alle buurten in R'dam slecht? Ik zou de auto niet willen en km stand aanpassen is niet van deze tijd.... :)
arthur623

Bericht door arthur623 »

Zit een ruilblok in de auto en daarbij zijn ook de distributie en waterpomp vervangen. Op zich best een interessante auto. Enige nadeel is dat de airco kapot is volgens Wouter, en de verkoper dit verzuimt te melden. Voor 1500 heb je een leuke auto, als je hem daar voor meekrijgt.
Plaats reactie