nieuwe auto op het oog
nieuwe auto op het oog
De cabrio gaat waarschijnlijk naar mijn zusje omdat wij een auto met achterbak moeten hebben voor onze pup.
In mijn zoektocht, die overigens niet alleen op Rover is gericht, kwam ik uit bij deze auto: http://link.marktplaats.nl/488271181
Zou door de betrokken garage zijn verkocht in 2005 en in onderhoud zijn geweest en jaarlijks zijn beurtjes hebben gehad.
Auto heeft een nieuwe apk.
4 Goede banden.
Distributie zou bij 90.000km zijn vervangen, maar wel al in 2005. Dat zou nu dus weer moeten gebeuren tocht want bij deze auto's is het toch 100.000/5jr?
Verder merkte ik dat het koelvloeistofreservoir erg veel druk op bouwde na een stuk rijden in deze bloedhitte terwijl het erg druk was op de weg. De koelvloeistof borrelde/kookte namelijk behoorlijk toen ik de dop van het reservoir draaide en best veel ppssssttttt geluiid. Wat kan dat te betekenen hebben of is dat normaal? Temperatuur bleef overigens tijdens het rijden net onder het midden. Verder geen mayo oid in de koelvloeistof.
Verder is het een erg leuke auto. Rijdt rustig en stil, elektrische ramen en centrale vergrendeling met afstandsbediening werken ook goed. Vind zwart mettalic ook een mooie kleur, heeft hier en daar wel wat lakschade maar dat hoort bij de leeftijd.
Achterbak is relatief ruim, zeker ruim genoeg voor een hond.
Wat denken jullie er van? En welke prijs is redelijk?
In mijn zoektocht, die overigens niet alleen op Rover is gericht, kwam ik uit bij deze auto: http://link.marktplaats.nl/488271181
Zou door de betrokken garage zijn verkocht in 2005 en in onderhoud zijn geweest en jaarlijks zijn beurtjes hebben gehad.
Auto heeft een nieuwe apk.
4 Goede banden.
Distributie zou bij 90.000km zijn vervangen, maar wel al in 2005. Dat zou nu dus weer moeten gebeuren tocht want bij deze auto's is het toch 100.000/5jr?
Verder merkte ik dat het koelvloeistofreservoir erg veel druk op bouwde na een stuk rijden in deze bloedhitte terwijl het erg druk was op de weg. De koelvloeistof borrelde/kookte namelijk behoorlijk toen ik de dop van het reservoir draaide en best veel ppssssttttt geluiid. Wat kan dat te betekenen hebben of is dat normaal? Temperatuur bleef overigens tijdens het rijden net onder het midden. Verder geen mayo oid in de koelvloeistof.
Verder is het een erg leuke auto. Rijdt rustig en stil, elektrische ramen en centrale vergrendeling met afstandsbediening werken ook goed. Vind zwart mettalic ook een mooie kleur, heeft hier en daar wel wat lakschade maar dat hoort bij de leeftijd.
Achterbak is relatief ruim, zeker ruim genoeg voor een hond.
Wat denken jullie er van? En welke prijs is redelijk?
Ik heb zelf ook een 214i (er zijn niet veel achtkleppers). Ik vind het rustig en stille rijden inderdaad waar. Prijs is volgens mij redelijk. Ik heb voor die van mij 1600 € betaald met net 10000 km meer gelopen (iets meer dan anderhalf jaar terug). Ik zal bij mij eens opletten of de koelvloeistof hetzelfde reageert na een ritje, kom ik dus nog op terug. Verder een erg complete en nette auto zo te zien. Zuinig ook zeker, ben met die van mij nog nooit onder de 1 op 13 gekomen (en dat bij 150 km/h in Duitsland). Vlotte inhaalacties zijn er niet bij maar hij kan prima meekomen met het verkeer.
-
- The Big Boss
Ziet er niet verkeerd uit, maar is een tourer niet handiger ivm je hond??
Krijg je een stuk meer auto voor hetzelfde geld.
Krijg je een stuk meer auto voor hetzelfde geld.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
niet gek 
misschien dat je nog iets van de prijs af kan krijgen ?
hij is niet overdreven goedkoop maar t is ook niet de hoofdprijs als je t mij vraagt.
volgens mij hoor ik ook het pffft geluid als ik mn koelvloeistof dop er afdraai.
maar anders misschien de vraagprijs betalen met een half jaar garantie ofzo ?

misschien dat je nog iets van de prijs af kan krijgen ?
hij is niet overdreven goedkoop maar t is ook niet de hoofdprijs als je t mij vraagt.
volgens mij hoor ik ook het pffft geluid als ik mn koelvloeistof dop er afdraai.
maar anders misschien de vraagprijs betalen met een half jaar garantie ofzo ?
Tsja, een tourer is weer wat zwaarder en minder zuinig volgens mij?
En een te grote auto vindt mijn vriendin niet zo fijn...
plus het feit dat een tourer naar mijn mening minder mooi is, vind dit erg leuke autootjes, zeker met het derde remlicht in de achterspoiler.
Maar die reactie van de koelvloeistof, zou dat geen slechte kop kunnen betekenen? Een beetje pfffft is volgens mij normaal, maar bij deze auto was het echt chaos in het reservoirtje leek het.
En hoe zit het met de distributie?
En een te grote auto vindt mijn vriendin niet zo fijn...
plus het feit dat een tourer naar mijn mening minder mooi is, vind dit erg leuke autootjes, zeker met het derde remlicht in de achterspoiler.
Maar die reactie van de koelvloeistof, zou dat geen slechte kop kunnen betekenen? Een beetje pfffft is volgens mij normaal, maar bij deze auto was het echt chaos in het reservoirtje leek het.
En hoe zit het met de distributie?
- tomcat.t16
- MG-R Core
1200 is een reële prijs voor deze auto. Dat KVS verhaal is normaal. Onder vacuüm ligt het kookpunt hoger, op het moment dat jij de dop eraf draait kan hij overstromen, koken of wat dan ook. Er staat niet voor niets dat je dat niet moet doen
.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
oke, duidelijk.
Wilde het even checken, want bij mijn 214 cabriolet heeft dat wat minder.
Ga er over nadenken, tussen de 1000 en 1200 lijkt me inderdaad een reële prijs.
Maar de distributie, wat is nou wijsheid? Moet hij bij deze auto echt weer vervangen worden? (is pas 50k terug gebeurd, echter wel ruim 6 jaar geleden)
Wilde het even checken, want bij mijn 214 cabriolet heeft dat wat minder.
Ga er over nadenken, tussen de 1000 en 1200 lijkt me inderdaad een reële prijs.
Maar de distributie, wat is nou wijsheid? Moet hij bij deze auto echt weer vervangen worden? (is pas 50k terug gebeurd, echter wel ruim 6 jaar geleden)
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik zou nog een jaartje wachten, misschien nog wel 2 ook, maar dan wordt het wel echt tijd.
Maar geen garanties natuurlijk, het kan altijd! stuk.
Wel zou ik hem even controleren, of er niet toevallig scheurtjes te zien zijn of vervuiling met olie bv.
Maar geen garanties natuurlijk, het kan altijd! stuk.
Wel zou ik hem even controleren, of er niet toevallig scheurtjes te zien zijn of vervuiling met olie bv.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Juustem!peter.evers schreef:Dat KVS verhaal is normaal. Onder vacuüm ligt het kookpunt hoger, op het moment dat jij de dop eraf draait kan hij overstromen, koken of wat dan ook. Er staat niet voor niets dat je dat niet moet doen.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Woont er iemand in de buurt van Weesp die toevallig eens naar dit autootje kan gaan kijken voor me? Zou erg relaxed zijn:)
http://link.marktplaats.nl/490052043
Moet voor een prikkie meekunnen, en een 100-serie achterbakje is (weet ik uit ervaring, ik had al eens een kensington) ook geschikt voor onze pup.
Betrokken garage is een opkoper, dus zou een toevalstreffer kunnen zijn maar de auto kan daar ook staan vanwege een lekke kop oid.
Vraag me af in wat voor staat de auto is en of alles werkt...maar om voor niets 200 km te gaan rijden...tsja
(en ja, ik heb ze al gebeld, maar ik geloof garagehouders die ik niet ken niet meer)
http://link.marktplaats.nl/490052043
Moet voor een prikkie meekunnen, en een 100-serie achterbakje is (weet ik uit ervaring, ik had al eens een kensington) ook geschikt voor onze pup.
Betrokken garage is een opkoper, dus zou een toevalstreffer kunnen zijn maar de auto kan daar ook staan vanwege een lekke kop oid.
Vraag me af in wat voor staat de auto is en of alles werkt...maar om voor niets 200 km te gaan rijden...tsja