probleem deurslot

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Niels 25
MG-R Freak

probleem deurslot

Bericht door Niels 25 »

het deurslot van mijn Rover 25 blijft nu en dan hangen wanneer ik hem open doe met de afstandsbediening. Ik moet hem dan meerdere malen opendoen met de afstandsbediening tot het pinnetje wel omhoog gaat. Wanneer ik dit tegen kom, gaat de andere deur en de koffer wel open. Iemand enig iedee waaraan het zou kunnen liggen?
jwr55

Bericht door jwr55 »

denk dat het licht aan slot mechaniek die hem open moet doen en dicht moet doen aan gezien hij wel het signaal ontvangt.

wat je kunt doen is deur paneel los maken kijken of stekker nog goed zit beetje contact spray der op doen werkt dat niet even door meten of de signaal wel de slot mechaniek bereikt zo ja Groote kans dat slot mechaniek stuk of slecht is

P.S kijk eerst of de slot ook zwaar gaat als je hem met sleutel probeert te open ;)
Niels 25
MG-R Freak

Bericht door Niels 25 »

deze morgen deed hij het dus terug. wanneer ik zag dat het pinnetje niet ophoog kwam wanneer ik hem opende met de afstandsbediening, heb ik eens geprobeerd met de sleutel. Ik moest hem dan zogezegd eerst sluiten en dan openen voor het pinnetje omhoog kwam en ik de deur kon openen.
Aan wat zou dit probleem dan kunnen liggen?
jwr55

Bericht door jwr55 »

dat is niet wat ik pressies bedoel de slot mechaniek daar zit een motortje in of aan vast die het slot opent wanneer je met afstand bediening open doet moet je kijken of die niet stuk is ;)
Niels 25
MG-R Freak

Bericht door Niels 25 »

zal er eens naar kijken als ik tijd heb. het probleem is altijd dat hij het maar om een paar dagen doet, en wanneer je er naar kijkt doet hij het dan iedere keer wel :?
jwr55

Bericht door jwr55 »

maar je kunt geluk hebben daar mee wil dus zeggen dat hij waarschijnlijk niet stuk is maar dat kabel los zit of contactpunten van stekker niet goed contact maken ;)
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

dde de hoofdstekker aan je deur waar die de a stijl in gaat losmaken en inspuiten en weer vastzetten
is wel vaker een rover kuur
Niels 25
MG-R Freak

Bericht door Niels 25 »

waar kan je juist die hoofdstekker vinden? moet je daarvoor de deur open doen of zit deze onder het dashboard waar je je voeten zet?
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

als je deur openstaat zie je een kabel van je deur naar je auto lopen. Die bedoelt hij ;)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Plaats reactie