probleem deurslot
- Niels 25
- MG-R Freak
probleem deurslot
het deurslot van mijn Rover 25 blijft nu en dan hangen wanneer ik hem open doe met de afstandsbediening. Ik moet hem dan meerdere malen opendoen met de afstandsbediening tot het pinnetje wel omhoog gaat. Wanneer ik dit tegen kom, gaat de andere deur en de koffer wel open. Iemand enig iedee waaraan het zou kunnen liggen?
denk dat het licht aan slot mechaniek die hem open moet doen en dicht moet doen aan gezien hij wel het signaal ontvangt.
wat je kunt doen is deur paneel los maken kijken of stekker nog goed zit beetje contact spray der op doen werkt dat niet even door meten of de signaal wel de slot mechaniek bereikt zo ja Groote kans dat slot mechaniek stuk of slecht is
P.S kijk eerst of de slot ook zwaar gaat als je hem met sleutel probeert te open
wat je kunt doen is deur paneel los maken kijken of stekker nog goed zit beetje contact spray der op doen werkt dat niet even door meten of de signaal wel de slot mechaniek bereikt zo ja Groote kans dat slot mechaniek stuk of slecht is
P.S kijk eerst of de slot ook zwaar gaat als je hem met sleutel probeert te open

- Niels 25
- MG-R Freak
deze morgen deed hij het dus terug. wanneer ik zag dat het pinnetje niet ophoog kwam wanneer ik hem opende met de afstandsbediening, heb ik eens geprobeerd met de sleutel. Ik moest hem dan zogezegd eerst sluiten en dan openen voor het pinnetje omhoog kwam en ik de deur kon openen.
Aan wat zou dit probleem dan kunnen liggen?
Aan wat zou dit probleem dan kunnen liggen?
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: