Brandstoftank inhoud vraagje
-
Mitchell
Brandstoftank inhoud vraagje
Vanaf het begin dat ik me rovertje heb, tank ik al max. 25L. Terwijl er in het boekje staat dat het een 50 liter tank is, ik heb hem een aantal mal tot op het rode gereden maar dan nog kom ik niet verder als 25 liter tanken. En dan zit die ook weer helemaal vol.
Gemiddeld 340km op een "volle" tank.
Is dit normaal of moet ik er is naar gaan kijken??
Gemiddeld 340km op een "volle" tank.
Is dit normaal of moet ik er is naar gaan kijken??
-
littldevil
-
RobertD
-
Mitchell
Nouja zeg, ik snap er echt niks van, is een bubble inderdaad (mk3) 216 uit '97
kom echt niet verder dan 330. Ik rijd naar me werk elke dag 15 km heen en 15 terug over binnen/buiten wegen.
Maar meer dan 25 liter heb ik nooit kunnen tanken. Terwijl ik dan echt al op het streepje zit. Word er een beetje treurig van als ik jullie km's hoor..
Iemand een idee?
kom echt niet verder dan 330. Ik rijd naar me werk elke dag 15 km heen en 15 terug over binnen/buiten wegen.
Maar meer dan 25 liter heb ik nooit kunnen tanken. Terwijl ik dan echt al op het streepje zit. Word er een beetje treurig van als ik jullie km's hoor..
Iemand een idee?
-
Mista T
- MG-R Core
denk dat je brandstofmeter in je tank een beetje rot is....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
Magic222z
-
Mitchell
-
jwr55
het is bij de brm ook niks anders hoor 
de meter gaat snel naar benden tot het rode begint en als je dan tank hoeft er ook vaak maar 25 of 30 lt in
maar als hij in het rode zit kan ik nog gerust 100 km rijden en gaat het lampje niet branden daarom kijk ik ook meer hoe veel km ik gereden heb dan ik naar de meter kijk
denk dat het ook geen verschil uit maakt zo ver ik weet doen bijna alle 200 dat de meter te snel naar beneden gaat
de meter gaat snel naar benden tot het rode begint en als je dan tank hoeft er ook vaak maar 25 of 30 lt in
maar als hij in het rode zit kan ik nog gerust 100 km rijden en gaat het lampje niet branden daarom kijk ik ook meer hoe veel km ik gereden heb dan ik naar de meter kijk
ja maar is aardig wat werk en duur als je het zelf niet doet.Dan zou ik 40x13=520 km moeten kunnen rijden, dan ga ik denk maar is een tankje achterin leggen en de gok nemen (:
en dan kijken hoever ik kom.. Wel vervelend overigens, is dit te repareren denk?
denk dat het ook geen verschil uit maakt zo ver ik weet doen bijna alle 200 dat de meter te snel naar beneden gaat
-
RobertD
-
jwr55
-
RobertD
Ik heb in het boekje zitten kijken en kon er niks van vinden. Daarom ging ik er vanuit dat deze er niet in zit. En jah, hij nog niet gaan branden toen hij op het 1ste rode streepje lagjwr55 schreef: ja meende dat die ging branden als je nog +- 5 lt over hebt
-
jwr55