We hebben dan toch onze rover aan ons neefje ter beschikking gesteld

Gelukkig blijft ie wel van ons en is onze zwager een goede monteur met garage, dus hij is in goede handen.
Oorspronkelijk hadden we een Fiat 500c Twin-Air met alle opties ervoor in de plaats aangeschaft. Nu blijkt dat de verkoper van Fiat van Deursen niet goed op de hoogte was!! WIj wilden eigenlijk de mooiste 500c dus de Abarth en hij vertelde dat deze alleen handgeschakeld was.
Voor mij geen optie.......ik was namelijk erg verwend door mijn 75 v6. Nu blijkt dat de Abarth 500c alleen maar automaat is te krijgen!!!!!! Sal kei boos naar de fiat dealer toe en deze boden na 7 weken dat de 500c Twin_air Rock met alle optie's (23.000 euro) aan om naar de Abarth dealer te gaan en onze 1ste keuze te gaan bestellen!!!
Bij deze krijgt Fiat van Deursen van ons EEN DIKKE PLUIM!!!! zeker gezien ze onze Twin-Air wel bij hun zal worden afgeleverd!!
Nu wij en dat wisten we dus ook niet! op weg naar de dichtstbijzijnde Abarth dealer (ja dat staat los van Fiat????). Nu hebben we voor 31000 euro (nog steeds heel veel geld voor een pantoffel op wielen) dus wij betaalde uiteindelijk 7000 meer en nu hebben we deze;

Met deze striping;

IPV:

Wij zijn blij dat we een Abarth hebben en de rover van ons blijft.
Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie mening over onze nieuwe aankoop.
Mag ik zeggen dat we onze Abarth laten chippen door Squadra en dan een slof op wielen hebben met 177 pk en 280Nm

Jullie mening wordt gewaardeerd!!!