Het geintje is behoorlijk prijzig. De dealer zit bijna op 1400 euro. Van N rond de 1100 euro. Maar volgens mij loont het niet echt om daar helemaal heen te kachelen, aangezien ik in Friesland zit

Pfoei, daar kun je inderdaad wel voor naar Arnhem rijden.Jeroen.S schreef:Pff, ben zo net even geweest bij Hofstee voor een APK. Remleidingen verroest, veer die vervangen moet worden, en een kogellager. Of ik even 980 euro mag aftikken. Wat een tringzooi, je loopt echt leeg op 75.
Dat is Terpstra, oud-monteur van Hofstee. En ze werken ook wel samen.Victor schreef:Dr was ook een oud rover monteur die volgens mij ergens in t noorden voor zichzelf begonnen was maar ik kan die niet zo snel vinden.
het is mij ook vaker opgevallen dat Hofstee in Drachten iemand is die niet bang is om fikse prijzen te vragen...Jeroen.S schreef:Pff, ben zo net even geweest bij Hofstee voor een APK. Remleidingen verroest, veer die vervangen moet worden, en een kogellager. Of ik even 980 euro mag aftikken. Wat een teringzooi, je loopt echt leeg op 75.
Dat klopt.118GTR schreef: Dat is Terpstra, oud-monteur van Hofstee. En ze werken ook wel samen.
Nou maak je me toch nieuwsgierig...Grade schreef:lees het net te laat, had nog wel een ander goed adres in heerenveen geweten waar je denk ik de helft kwijt zou zijn....