Het geintje is behoorlijk prijzig. De dealer zit bijna op 1400 euro. Van N rond de 1100 euro. Maar volgens mij loont het niet echt om daar helemaal heen te kachelen, aangezien ik in Friesland zit
De grote beurt, Ik ben aan de beurt. :)
-
Jeroen.S
De grote beurt, Ik ben aan de beurt. :)
Het zat er al aan te komen, maar nu zal ik toch ook maar even een grote beurt laten doen. Auto is al 10 jaar oud en heeft er bijna 153k er op zitten, dus het wordt maar eens tijd.
Kan iemand mij een een overzichtje geven van wat er allemaal gedaan moet worden? Zelf heb ik al de distributiekit, meelooprollen, spanrollen, waterpomp, nieuwe vloeistoffen, automaatbakolie, filters.
Het geintje is behoorlijk prijzig. De dealer zit bijna op 1400 euro. Van N rond de 1100 euro. Maar volgens mij loont het niet echt om daar helemaal heen te kachelen, aangezien ik in Friesland zit
Veel goedkoper kan het zeker niet? Het betreft een Sterling 2.5 uit 2000. 
Laatst gewijzigd door Jeroen.S op di dec 28, 2010 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Gert-Jan
- MG-R Fanatic
- Contacteer:
Controle/onderhoud van de Airco 
Daar had de vorige eigenaar van mijn 75 toch een steek laten vallen. Was dus niet tijdig bijgevuld. Ook moet ik in de loop van komend jaar waarschijnlijk de aircocompressor laten vervangen
Daar had de vorige eigenaar van mijn 75 toch een steek laten vallen. Was dus niet tijdig bijgevuld. Ook moet ik in de loop van komend jaar waarschijnlijk de aircocompressor laten vervangen
Rover 75 Sterling - 2.0V6 - Pewter Grey - 2000
Suzuki Grand Vitara - 2.5V6 - 1998

Suzuki Grand Vitara - 2.5V6 - 1998

-
Jeroen.S
Pfoei, daar kun je inderdaad wel voor naar Arnhem rijden.Jeroen.S schreef:Pff, ben zo net even geweest bij Hofstee voor een APK. Remleidingen verroest, veer die vervangen moet worden, en een kogellager. Of ik even 980 euro mag aftikken. Wat een tringzooi, je loopt echt leeg op 75.
Noujah, Velp eigenlijk... Vanaf 1 februari
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- tomcat.t16
- MG-R Core
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Dat is Terpstra, oud-monteur van Hofstee. En ze werken ook wel samen.Victor schreef:Dr was ook een oud rover monteur die volgens mij ergens in t noorden voor zichzelf begonnen was maar ik kan die niet zo snel vinden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
het is mij ook vaker opgevallen dat Hofstee in Drachten iemand is die niet bang is om fikse prijzen te vragen...Jeroen.S schreef:Pff, ben zo net even geweest bij Hofstee voor een APK. Remleidingen verroest, veer die vervangen moet worden, en een kogellager. Of ik even 980 euro mag aftikken. Wat een teringzooi, je loopt echt leeg op 75.
-
Jeroen.S
-
arjen
- MG-R Core
Dat klopt.118GTR schreef: Dat is Terpstra, oud-monteur van Hofstee. En ze werken ook wel samen.
Voorheen werkte ik bij Hofstee en tegenwoordig bij Terpstra.
Dat stukje over samenwerken klopt overigens niet helemaal meer..
De prijs van de reparatie laat ik mij niet over uit, maar je kan ons de volgende keer gerust even bellen voor een prijs opgave.
Kwaliteit van het werk daar is overigens niets mis mee!
-
Jeroen.S
Nou maak je me toch nieuwsgierig...Grade schreef:lees het net te laat, had nog wel een ander goed adres in heerenveen geweten waar je denk ik de helft kwijt zou zijn....
edit
Voor die prijs wat ik nu laat doen is wel de grote beurt + de overige gebreken heh inc Apk. (in zoverre dat ik dat moet geloven.) Dat zijn dus de remleidingen, die kogellager, veer en volgens mij ook nog de schokbrekers. Nou kan ik me haast niet voor stellen dat het voor de helft van de prijs gedaan kan worden. Alleen al die grote beurt is minimaal 1100-1200 euro. Heb daarvoor al 3 garages gebeld (exclusief de dealer). Nou kan het zijn dat er 2 of 3 bankjes door mijn neus geboord wordt. Maar zoveel?

˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo