paneeltjes in de deur.
paneeltjes in de deur.
Goedenavond .
Vanaf zaterdag eigenaar van een rover 214 sli. 1997
Gelijk maar een vraag eigenlijk twee.
De stof van de deur paneeltjes zit los hoe krijg ik die paneeltjes eruit ?
En er zit geen handleidingsboekje bij de auto wie weet of die nog te koop zijn ?
Bij voorbaat dank
Cor
Vanaf zaterdag eigenaar van een rover 214 sli. 1997
Gelijk maar een vraag eigenlijk twee.
De stof van de deur paneeltjes zit los hoe krijg ik die paneeltjes eruit ?
En er zit geen handleidingsboekje bij de auto wie weet of die nog te koop zijn ?
Bij voorbaat dank
Cor
Volgens mij moet je dan de hele deurkaart los halen, ik meende dat ze aan de binnenkant vastzaten.
Over het handleidingsboekje misschien dat iemand hier er nog één over heeft of anders even op ebay kijken, let dan wel dat je de goeie koopt niet die van het oudere model (sommige verkopers zetten soms de verkeerde jaartallen erbij)
Over het handleidingsboekje misschien dat iemand hier er nog één over heeft of anders even op ebay kijken, let dan wel dat je de goeie koopt niet die van het oudere model (sommige verkopers zetten soms de verkeerde jaartallen erbij)
Een deurkaart van een 200 heeft 8 schroeven:
- 2 aan de B-stijl kant (kopse kant zeg maar)
- 2 waar de inlegbak mee vast zit
- 2 achter het kapje van de handgreep
- 1 achter je hendel om je deur open te doen (bij je tweeterkap)
- 1 waar je deurkaart tegen het dashboard komt (die zie je zitten als je de deur open doet en bij de scharnierkant van de deur gaat kijken)
vervolgens trek je de onderkant voorzichtig los (dit kan zwaar gaan vanwege de clipjes) daarna pak je hem er zo af.
- 2 aan de B-stijl kant (kopse kant zeg maar)
- 2 waar de inlegbak mee vast zit
- 2 achter het kapje van de handgreep
- 1 achter je hendel om je deur open te doen (bij je tweeterkap)
- 1 waar je deurkaart tegen het dashboard komt (die zie je zitten als je de deur open doet en bij de scharnierkant van de deur gaat kijken)
vervolgens trek je de onderkant voorzichtig los (dit kan zwaar gaan vanwege de clipjes) daarna pak je hem er zo af.
Hahaha, dus binnenkort op marktplaats en mooie Rover 200 met volledige onderhoudshistorie? Ergens wel logisch dat het gebeurd natuurlijk, dat er altijd van die naaiers zijn die het op alle mogelijk manieren verkopen.rover-ppd schreef:Laatst nam iemand een bijgehoude ondershoudsboekje mee en de tellerklok
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW