Scheve slijtage achterwielen, regeling mogelijk?

214 216 218 220 25
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

En langzaam maar zeker begint het licht wat helderder te schijnen. :mrgreen:
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
FlyingFish

Bericht door FlyingFish »

Ik vond net een bone die je moet verstellen, gaat aan een kant een bout door, andere kan is een busje met twee flensjes eraan. Komt op hetzelfde neer.
[/quote]

Hoi Riksel, bedoel je dus een andere bone steken? Is als ik het goed begrijp een ander onderdeel dat de sporing regelbaar maakt. Moest je daar een link van hebben zou ik het graag eens bekijken. ben curieus.

Maar de ringen zullen het mss moeten doen om terug in Belgie te raken.
Daar ga ik de veerpoten met amortiseurs vervangen (heb deze liggen).
Problemen zijn begonnen toen ik twee watervaten (koud en verwarmd op koelwater motor voor een douche), een pneumatisch uitschuifbare tafel (om men duikfles op te zetten en aan te doen) en nog wat rommel in de koffer geïnstalleerd had voor men eindwerk EM.
Alles is er ondertussen terug uit maar de banden blijven nog steeds schuin afslijten. Dus de okkazie poten die ik liggen heb eronder en waarschijnlijk zal alles opgelost zijn, juist een beetje werk.

Nogmaals bedankt voor de info.
Jef
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

FlyingFish schreef:Hoi Riksel, bedoel je dus een andere bone steken?
Nee, ik bedoelde enkel dat ik de bone heb gevonden die JIJ op JOUW auto moet verstellen. :lol: Ik dacht dat ´ie uit twee delen bestond, maar 't is een geheel. Bone zit aan de buitenkant vast met 1 bout in de lengterichting (van de auto) en met 2 in het chassis/carrosserie.

Anyhow, je zit het wel met het wiel eraf. ;) Good luck!
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Plaats reactie