Tja, als je hem loshaalt en hij rijdt goed kan het eigenlijk alleen de lmm zijn. Twee stukke lmm's is natuurlijk sterk, maar niet onmogelijk.....
Om het zuiver te testen zou je dus een lmm moeten hebben waarvan je zeker bent dat deze goed is. En ik schiet toch onmiddelijk weer in mijn reclamemodus;) Bel even met Richard, misschien kan hij je helpen.
Of hij heeft een goede lmm liggen, of hij weet wellicht wat het anders kan zijn. Ik weet niet of je allen de sensor hebt vervangen of ook de hele behuizing? En welke merk lmm is er in gegaan, de lmm van Bosch zijn de beste, daarnaast heb je de RoverRon oplossing (zie google of andere topics).
En wat voor leverancier is het, een Kleun de Konijn of een echte automaterialenzaak? Vooralsnog kan ik me alleen de lmm voorstellen.
Filters
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Hoi Arjan,
Voor als nog de lmm alleen maar losgekoppeld met eerder gemeld resultaat. De eerst nieuwe was afkomstig van een profiletyre centre filiaal dus daar ook weer naar toe terug gegaan om aan te geven dat ie stuk was. Ze moesten even overleggen maar als ik 's middags nog een keer langs zou kunnen komen dan hadden ze wel een oplossing voor me. Zo gezegd zo gedaan en 's middags lag er keurig netjes een nieuwe op me te wachten. Volgens mij hadden ze er alleen niet zo'n zin in " deze is getest dus goed" m.a.w. niet meer terug komen.
Eerste kapotte er inmiddels uitgehaald en de tweede nieuwe erin gezet maar dus nog steeds niet werken.
Ga morgen eerst maar eens even Richard van Noort bellen. Kijken wat die eventueel te melden heeft.
Jullie lezen me weer.
Voor als nog de lmm alleen maar losgekoppeld met eerder gemeld resultaat. De eerst nieuwe was afkomstig van een profiletyre centre filiaal dus daar ook weer naar toe terug gegaan om aan te geven dat ie stuk was. Ze moesten even overleggen maar als ik 's middags nog een keer langs zou kunnen komen dan hadden ze wel een oplossing voor me. Zo gezegd zo gedaan en 's middags lag er keurig netjes een nieuwe op me te wachten. Volgens mij hadden ze er alleen niet zo'n zin in " deze is getest dus goed" m.a.w. niet meer terug komen.
Eerste kapotte er inmiddels uitgehaald en de tweede nieuwe erin gezet maar dus nog steeds niet werken.
Ga morgen eerst maar eens even Richard van Noort bellen. Kijken wat die eventueel te melden heeft.
Jullie lezen me weer.
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Ik zou mijn geld van de eerdere reparatie terugvragen (omdat het probleem niet is verholpen) en heel snel ergens anders naartoe gaan, onderhoud bij een fastfitter is vragen om problemen.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
het enige juiste en tevens correcte antwoordBart-K schreef:Ik zou mijn geld van de eerdere reparatie terugvragen (omdat het probleem niet is verholpen) en heel snel ergens anders naartoe gaan, onderhoud bij een fastfitter is vragen om problemen.

Ik ga nog wel eens naar de KwikFit, maar alleen om mijn velgen te wisselen / balanceren / band vervangen. En alleen omdat ze vlak in de buurt zijn, anders ook niet. Het zijn allemaal boeven....

Heb je trouwens al contact gehad met Richard???
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Zorg dat je een bosch lmm hebt de anderen werken minder, wel duur trouwens maar ik rijdt er al 300.000km mee. Het kan ook zijn dat je inspuitdruk niet goed is dit euvel komt ook nog wel eens voor sensor aansluiting niet goed.Dennisbij schreef:Hoi Arjan,
Voor als nog de lmm alleen maar losgekoppeld met eerder gemeld resultaat. De eerst nieuwe was afkomstig van een profiletyre centre filiaal dus daar ook weer naar toe terug gegaan om aan te geven dat ie stuk was. Ze moesten even overleggen maar als ik 's middags nog een keer langs zou kunnen komen dan hadden ze wel een oplossing voor me. Zo gezegd zo gedaan en 's middags lag er keurig netjes een nieuwe op me te wachten. Volgens mij hadden ze er alleen niet zo'n zin in " deze is getest dus goed" m.a.w. niet meer terug komen.
Eerste kapotte er inmiddels uitgehaald en de tweede nieuwe erin gezet maar dus nog steeds niet werken.
Ga morgen eerst maar eens even Richard van Noort bellen. Kijken wat die eventueel te melden heeft.
Jullie lezen me weer.
Eric.