Mooi he ,maar waar staat dat MK eigenlijk voor.Dit is niet een type nr toch,want dat zou spirit voor mijn auto zijn.Ik zoek me gek met google maar kan het niet terug vinden.Tof dat je het laat zien tnx
hahaha MG Pete maakt niet uit toch.....deze foto's zijn ook mooi.
Heb mijn Rover niet naar de dealer gebracht.Hij staat bij de garage om de hoek.Dealer koste 1250,- tot 1500,- en deze garage de helft.Dus de kosten zullen altijd meevallen.Maar hoe een dealer garage dat nou kan zeggen.Stel je voor dat ik m daar had gebracht...........
Ik kwam met verhaal inhouden bij koude start en hikken als een banaan over de weg........Lekt koelvloeistof 2 lieter per week maar ligt niks onder de auto,dus moet tijdens het rijden zijn.Hij kijken en doet vinger in koelvloeistoftank"kijk olie dus een lekke koppakking"
Ja ik ga niet voor niks voor een betrouwbaar advies.
Mijn koppakking was mooi vlak want mijn man stond er net bij.Wilde meteen 2 nieuwe achterbandjes erop laten zetten dus hij viel met zijn neus in de boter........Nu gaat ie nog temperatuurcensor kijken,verdeelkap rotor en stappenmotor en koelsysteem onder druk zetten......heb ik allemaal door jullie aan hem doorgegeven.Oh ja en 4 nieuwe bougies vervangen want die waren echt ingebrand en verroest.Dat kreeg ik ipv het afvlakken van de kop met korting van 30,- dus een kleine opluchting.
denk dat ie aardig lang meegaat als je er voorzichtig mee bent daar bedoel ik mee laten opwarmen en niet meteen scheuren etc. Meestal staat er een notitie van in je boekie meende ik, is bij ons bij elke ingreep wel opgeschreven (km stand + datum)
Tja........hij rijdt weer als een zonnetje.Start beter en hapert niet meer.Uit elkaar halen was een hele goeie ...jammer dat de koppakking niet lek was
Nou ja Jammer in de zin van...............daar ging ie voor uit elkaar en nu was dat het niet maar moest ie wel vernieuwt worden.Het schoonmaken van allerlei componenten en 4 nieuwe bougies+beurt was genoeg geweest
Ik zal niet echt opletten of je me ziet hoor............het auto'tje ziet er niet uittttttttt smerig gewoon