Ik heb het hele dashboard er wel eens uitgehaald en het valt wel mee. Die zwarte ijzeren klipjes die je op foto 2 ziet die kunnen er ook eenvoudig op en af. Ik heb d zekering wel eens vervangen en teveel los gehaald....
Ohja het dashboard is wel 1 geheel... (schroeven bij het stuur zitten achter rubbers terhoogte van de stuurkolom als ik het me goed herinner)
rover-ppd schreef:Bedoel je dat je de motor los kan halen zonder dat de ventilator zelf mee komt?
Nee, dat zal niet gaan..
ik bedoel: De motor zit vast aan de fan, in het huis, en dan zit er een een ronde plastik schijf overheen, waar dus de motor op vastzit.. om het allemaal vast te zetten in het huis (waar je dus ook die 3 goudkleurige boutjes doorheen doet), deze kap kan los van de motor en ventilator... (het is een beetje lastig uitleggen:P), Het scheelt niet heel veel, maar misschien net dat centimetertje wat je nodig hebt;)
Ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat het een probleem is met de motor van de aanjager, want als het stil valt en ik geef er een tik op begint hij weer een beetje te draaien.
Heeft iemand toevallig nog zo'n motor liggen? Anders ga ik er op de sloop 1 wegslopen...
motor MOET er langs onder uit zonder je dasch te demonteren.
waarschijnlijk is het lager kopot of roestig of iets dergelijks.
ik heb het zelfde gehad, beste optie is er 1 uit een zo'n jong mogelijke slopert halen.
Toen ik afgelopen zondag bezig ben geweest heb ik een soort steentje eruit gehaald. Niet echt een steentje, maar een brok van die witte oxidatie die je ook tegen komt op jer weerstand.... sommige zullen begrijpen wat ik bedoel
Maar sinds die tijd werkt hij weer goed dus denk dat het op dat steentje allemaal vast liep ofzo...