ik ga die jonge nog maar is mailen en zeggen dat die onder de bod van die garage moet gaan zitten. mensen maken je bang joh ja miskoop als iets kapot gata kost het je veel geld maar niet veel meer dan een volkswagen bora ofzo. zo krijg je fabeltjes waar de slimme mensen weer een paar knaken aan kunnen verdienen en mensne als ik voor een mooie prijs ene leuek auto kunnen kopen. deze auto is echt in zijn klasse samen met peugot 206 , fiat stilo 1 van de mooiste. Kijk heb weer meer info voor vervolg actie.
THX allemaal!
Jullie horen nog hoe het afloop. Nog advies over waar ik op moet letten bij aankoop? Remmen bijv ofzo? ik voel over het algemeen wel goed aan of de auto deugt maar nog specifieke dingen waar ik moet letten tijden proefrit?
Ik heb advies nodig aub...
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
ik vind 3300 ook niet teveel eigenlijk met 64.000 km.
Maar is het een 1.4 of 1.6? En wat voor opties zitten er allemaal op/niet op.
Wel vragen naar die D-riem. Die 6 jaar zijn wel zo ongeveer voorbij namelijk, en laten vervangen kost al heel snel 300 euro.
Maar is het een 1.4 of 1.6? En wat voor opties zitten er allemaal op/niet op.
Wel vragen naar die D-riem. Die 6 jaar zijn wel zo ongeveer voorbij namelijk, en laten vervangen kost al heel snel 300 euro.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
het is een 1.6 met airco en lederen bekleding verders niets echt extra's
maar volgens mij heeft hij em verkocht
hij reageer ni meer op mijn email ik heb gezegd dat ik het voor 3300 ook zou doen maar niks meer.
wordt nog 1tje zoeken dan mochten jullie nog een leuke tegen komen met tussen de 50 en 70.000 km laat ut me ff weten owja lederen bekleding is een must gewoon een tik
maar volgens mij heeft hij em verkocht

wordt nog 1tje zoeken dan mochten jullie nog een leuke tegen komen met tussen de 50 en 70.000 km laat ut me ff weten owja lederen bekleding is een must gewoon een tik