WATER in Reserve-wiel bak ?!!!

214 216 218 220 25
Ramses

Bericht door Ramses »

Nou tis weer raak hoor. Vijvertime. Dit keer weet ik dus echt niet waar het water vanaf komt. Dacht eerst bij de achterlichten, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Het aan de binnenkant tussen 2 naden van het plaatwerk naar binnen, alsmede op een plaats waar een gat zit in de carrosserie (foto's kan ik wel uploaden indien dat helpt). Dit gat is niet ontstaan door roest, maar behoort zo te zijn blijkbaar.

Hoe het water echter van buiten tussen het plaatwerk komt is me een raadsel.

Ook zitten rechts en links achter als je de bekleding weghaalt 2 dikke zwarte kabels lijkt wel. Of althans, een mantel met daarin diverse kabels? Die lopen ook de carrosserie in en daar is het ook erg nat, dus mogelijk ook lek?

Iemand tips want ik word hier echt gek van, kan het maar niet vinden :evil:
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Als de auto helemaal weer droog is de bekleding grotendeels eruit halen. Talkpoeder over de hele bak verspreiden en emmers water eroverheen. Dan zie je vanzelf waar het binnenkomt.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
english pride
MG-R Addict

Bericht door english pride »

ik heb dat probleem ook eens gehad
maar nu de wagen niet meer buiten slaapt en zelfs niet meer buiten komt wanneer het regent heb ik het niet meer (logisch)

ik heb wel al eens opgemerkt dat er af en toe wat druppels binnen komen langs de achterste zijraampjes

greetz
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Trek de zwarte strippen eens uit de dakgoot mogelijk dat daar wat aan de hand is.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie