Vanmiddag keek in mijn kofferbak en vooral naar het reservewiel.
Om te checken of ie wat aan de zachte kant was. Haal ik em eruit ligt er een plas van ongeveer zo'n beetje ter grote van " HET IJSSELMEER" in ..
iemand hier ook ooit last van gehad ?? en waar kan de lekkage ergens zijn ??
Dan zou ik na een regenbui even controleren of er water via de achterlichten naar binnen stroomt (even de bekleding in de kofferbak lostrekken en voelen, het loopt daar nl. onderdoor). Ook al zitten er gaatjes in de bak, het hoort niet zo nat te zijn, dat is niet echt bevoorderlijk voor de auto en je zit constant met beslagen ramen.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Ja ok, maar dat bedoel ik ook niet. Ook al zitten er gaatjes en zou het water er weer netjes uit lopen, het water hoort sowieso niet in de kofferbak te komen .
En ondanks de gaatjes, blijft er altijd water in staan. De wielbak is geen trechter .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Ik heb hetzelfde gehad, bij mij kwam het echter omdat de achterruit sproeier stuk was:
in het scharnier van de kofferdeksel zit namelijk de plastic leiding voor deze sproeier en die was door. Elke keer als ik dus sproeide, ook voor, liep er dus water via de c-stijl de carrosserie in en uiteindelijk dus in die bak.
Heb toen dus consequent niet meer gesproeid en probleem opgelost, daarna gewoon slangetje gefixed.
Nu heb ik er geen last meer van zover ik kan inschatten...
Ik heb me auto nog geen 24 uur en kan al zeggen: Dat heb ik ook gehad :P Ze hebben het gelukkig meteen verholpen voor hij aan mij afgeleverd werd, er lekte water naar binnen via mijn rechter achterlampen, deze hebben ze meteen afgekit etc..
Ik heb me eerste airbag storing ook al te pakken trouwens, daar mag ik vanmiddag weer voor terug komen :P
Ach das tenminste een doel nu ik een beetje doelloos rond scheur :P
Hmm, ik kan niet zeggen dat ik water in de auto heb na het ruitensproeier gebeuren, wel altijd iets vochtig/klam. Misschien toch ook maar eens die lampen afkitten...
Ik bedoel juist dat ondanks die gaatjes er een plas in staat striker
Gaatjes onderin helpt toch niet.
Ik denk zelfs dat het water dan daardoor naar binnen zou gaan.
Rijd maar hard door een plas of op de snelweg door de regen, dan komt het water dan echt wel daardoor naar binnen.
Ramses schreef:Ik heb hetzelfde gehad, bij mij kwam het echter omdat de achterruit sproeier stuk was:
in het scharnier van de kofferdeksel zit namelijk de plastic leiding voor deze sproeier en die was door. Elke keer als ik dus sproeide, ook voor, liep er dus water via de c-stijl de carrosserie in en uiteindelijk dus in die bak.
Heb toen dus consequent niet meer gesproeid en probleem opgelost, daarna gewoon slangetje gefixed.
Nu heb ik er geen last meer van zover ik kan inschatten...
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn auto. Heb de slang gemaakt en nu (als het goed is ) ligt er geen water meer in..
Trouwens ik heb er geen gaatjes in zitten..