Ik heb bijna alle kabels er in zitten.
Moet alleen nog de voedingen opzoeken.
Daarna kunnen de motoren er in.
Volgende project staat alweer te wachten.
Koplamp sproeiers
Vraag over VVC inlaatspruitstuk ZS120
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Jah natuurlijk zijn de nokassen gelijk.
Dat zijn alle originelen, en alle upgrade sets ook.
Pas de echt aller extreemsten krijgen een verschil(een iets extremere inlaatnokas), en dan heb ik het over de 5000~9000 bandbreedte jongens. die nog wel eens een 320 en een 300 gebruiken.
Deze zijn terug te vinden in blokken die meer dan 230pk leveren.
Dus als je onder de 200pk blijft en je wil dat hij gewoon start s'ochtends dan zou ik niet eens denken aan ongelijke assen.
Dat zijn alle originelen, en alle upgrade sets ook.
Pas de echt aller extreemsten krijgen een verschil(een iets extremere inlaatnokas), en dan heb ik het over de 5000~9000 bandbreedte jongens. die nog wel eens een 320 en een 300 gebruiken.
Deze zijn terug te vinden in blokken die meer dan 230pk leveren.
Dus als je onder de 200pk blijft en je wil dat hij gewoon start s'ochtends dan zou ik niet eens denken aan ongelijke assen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!