achterportierwil niet meer open?
achterportierwil niet meer open?
Mijn 2 achterportieren van mijn rover 75 cdt willen van de buitenkant niet meer open. Vanaf de binnenkant is het geen probleem.
Wie heeft hier ook ervaring mee en weet waar dat aanligt?
Eric.
Wie heeft hier ook ervaring mee en weet waar dat aanligt?
Eric.
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik heb het net andersom....
Van buiten willen ze wel open en van binnen niet......
En ze staan niet op het kinderslot, voor degene die denken dat ze wakker zijn..... ;-)
Van buiten willen ze wel open en van binnen niet......
En ze staan niet op het kinderslot, voor degene die denken dat ze wakker zijn..... ;-)
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Jullie moeten gewoon het deurpaneel eraf halen om te kijken waar het los/gebroken is. Bij mijn auto was het pinnetje los (bestuurdersdeur).
Met een beetje gepriegel kunnen vastklikken en dat was een jaar geleden, dus hij is gewoon vast gebleven sindsdien.
Twee jaar geleden echter, was het plastic haakje van het handvat, waar het mechanisme mee vast zit, aan de binnenkant gebroken. Toen heb ik 'm wel moeten vervangen. (Waarschijnlijk toen verkeerd vastgezet, waardoor hij een jaar geleden los liet)
Met een beetje gepriegel kunnen vastklikken en dat was een jaar geleden, dus hij is gewoon vast gebleven sindsdien.
Twee jaar geleden echter, was het plastic haakje van het handvat, waar het mechanisme mee vast zit, aan de binnenkant gebroken. Toen heb ik 'm wel moeten vervangen. (Waarschijnlijk toen verkeerd vastgezet, waardoor hij een jaar geleden los liet)
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
-
- MG-R Fanatic
Deuren niet te openen
Hallo,
Ik heb dit ook gehad,
ik heb de deurpanelen eraf gehaald en ontdekt dat het wieltje dat op het slot zit te ver doordraait en daardoor de deur niet open wil van buiten,
De oplossing zal een nieuw slot zijn, bij mij is het linker achter slot vervangen.
Wel oppassen bij heb verwijderen van de deurpanelen, ik heb 2 clipjes
gebroken die het paneel vasthouden.
Groeten Ducloi
Ik heb dit ook gehad,
ik heb de deurpanelen eraf gehaald en ontdekt dat het wieltje dat op het slot zit te ver doordraait en daardoor de deur niet open wil van buiten,
De oplossing zal een nieuw slot zijn, bij mij is het linker achter slot vervangen.
Wel oppassen bij heb verwijderen van de deurpanelen, ik heb 2 clipjes
gebroken die het paneel vasthouden.
Groeten Ducloi
idem hier. Waar haal ik zo'n plastic haakje vandaan? ex Rover dealer heeft ze niet meer.Jai schreef:Twee jaar geleden echter, was het plastic haakje van het handvat, waar het mechanisme mee vast zit, aan de binnenkant gebroken. Toen heb ik 'm wel moeten vervangen. (Waarschijnlijk toen verkeerd vastgezet, waardoor hij een jaar geleden los liet)
Thankx.
Het gekke is dat ze nu wel weer open gaan van buiten.Jai schreef:Jullie moeten gewoon het deurpaneel eraf halen om te kijken waar het los/gebroken is. Bij mijn auto was het pinnetje los (bestuurdersdeur).
Soms heb je van die perioden dat het niet wil en dan zo in eens gaat het weer lange tijd goed.
Zelfde prbleem ook gehad?
** Achterportier wil niet meer open **
Hallo Ducloi,
Ik heb het zelfde probleem met de achter portieren.
Een tijd geleden heb ik het deurpaneel eens los gehaald, en bij mij braken ook de lipjes van het kapje van de binnen handel af.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Wat is de beste manier om het deurpaneel los te halen?
Groeten Gerrit,
Almelo,
Ik heb het zelfde probleem met de achter portieren.
Een tijd geleden heb ik het deurpaneel eens los gehaald, en bij mij braken ook de lipjes van het kapje van de binnen handel af.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Wat is de beste manier om het deurpaneel los te halen?
Groeten Gerrit,
Almelo,