bakken van 216 passen volgens mij wel, dat dit de goedkoopste manier is is onzin....leg de koppeling in een bak koud onvetter voor een dag ofzo, en pulk de kering met een mooi afgeronde platte schroevendraaier eruit, haal bij je lokale aandrijftechniek zaak een kering van die maat, tik voorzichtig met je oude kering de nieuwe er weer in. niet vergeten je bak weer te vullen met olie.
grtz;)
doorslippen koppeling 214si
-
- The Big Boss
- Berichten: 8440
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Er gaat hele gewone versnellingsbak olie in, niks bijzonders en de opening zit bovenop de bak, onder een plastic dop.peter.evers schreef:En niet vergeten de GOEDE olie in de versnellingsbak te doen. Plek om olie bij te vullen is een beetje onlogisch (aan de zijkant van de bak).
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!