Installeren van Quickshift
Installeren van Quickshift
http://www.griffiths-engineering.co.uk/
op de bovenstaande link kan je een quickshifter kopen voor de ZR105.
Ik zou dat graag kopen en het kost niet veel. Maar hoe of waar moet je dat installeren? aan de pook zelf?
Als ik het koop zal ik het laten installeren, daarom dak ik even info nodig hebt dat dit me geen veel eurokes kost.
en hoe werkt dat, iemand een idee?
bedankt
op de bovenstaande link kan je een quickshifter kopen voor de ZR105.
Ik zou dat graag kopen en het kost niet veel. Maar hoe of waar moet je dat installeren? aan de pook zelf?
Als ik het koop zal ik het laten installeren, daarom dak ik even info nodig hebt dat dit me geen veel eurokes kost.
en hoe werkt dat, iemand een idee?
bedankt
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Gewoon zelf doen, wel behoorlijk wat werk maar vrij gemakkelijk en je kan niet echt wat stuk maken ofoz.
De versnellingsbak wordt bedient door een 2-tal stangetjes die van de auto komen, de quickshift komt tussen 1 van die stangetjes en de auto zelf. Dus onder de motorkap en zo'n 10cm van de versnellingsbak vandaan.
De versnellingsbak wordt bedient door een 2-tal stangetjes die van de auto komen, de quickshift komt tussen 1 van die stangetjes en de auto zelf. Dus onder de motorkap en zo'n 10cm van de versnellingsbak vandaan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ah oke dan, dan zien ik het wel zitten, dacht dat het meer sleutewerk aan te pas kwam, effe bestelling maken118GTR schreef:Gewoon zelf doen, wel behoorlijk wat werk maar vrij gemakkelijk en je kan niet echt wat stuk maken ofoz.

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Klopt in onder de aller laatsten zit Ford bak(1.4 en 1.6 modellen, de 1.8 heeft altijd een PG-1)
maar of jij die hebt dan ik natuurlijk vanaf hier niet zien. Je zult een foto'tje moeten maken ofzo.
maar of jij die hebt dan ik natuurlijk vanaf hier niet zien. Je zult een foto'tje moeten maken ofzo.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Dude, geen idee natuurlijk, daarom stuurde ik ook aan op een foto, een R65 herken ik wel.type3 schreef: en waar kan ik dat vinden of het een ford bak is?
Misschien een onderdeelnummer op een sticker op de bak en die dan door een onderdelenlijst heen halen. Maar er zal vast geen website zijn waarin de exacte kentekens bij worden gehouden waar de ford-bakken in zitten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
moet deze maand toch onderhoud hebben, zal een fototje van de bak maken.. hoop dat ik er dan wat wijzer uit wordt.118GTR schreef: Dude, geen idee natuurlijk, daarom stuurde ik ook aan op een foto, een R65 herken ik wel.
Misschien een onderdeelnummer op een sticker op de bak en die dan door een onderdelenlijst heen halen. Maar er zal vast geen website zijn waarin de exacte kentekens bij worden gehouden waar de ford-bakken in zitten.
ongelofelijk.had dat ding geinstalleerd en metaan op zijn korste gezet, Dat was 1.5 cm van neutraal naar eerst, was echt kort.
Maar hij ging moeilijk en zwaar in eerste ,derest ging vanzelf.maar heb hem dan toch wat iets langer gezet (op 3/4de ) en het verschil was niet zoveel met het korste maar nu gaat hij vlot overal tussen de vitesses door.
echt de moeite waart om zoiets te kopen
een enorm verschil
Maar hij ging moeilijk en zwaar in eerste ,derest ging vanzelf.maar heb hem dan toch wat iets langer gezet (op 3/4de ) en het verschil was niet zoveel met het korste maar nu gaat hij vlot overal tussen de vitesses door.
echt de moeite waart om zoiets te kopen

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
:P
Dat komt me bekend voor, ik had precies hetzelfde. Ook direct voor de kortste stand, viel niet te gebruiken veels te kort. Staat nu op medium en dat bevalt me wel.
Dat komt me bekend voor, ik had precies hetzelfde. Ook direct voor de kortste stand, viel niet te gebruiken veels te kort. Staat nu op medium en dat bevalt me wel.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk