CO te hoog
CO te hoog
mijn CO was 4,3 aan 2500 toeren (2,5 stationair)
iemand een ideetje om hem te verlagen?
Zit die PBV daar voor iets tussen?
alvast bedankt
iemand een ideetje om hem te verlagen?
Zit die PBV daar voor iets tussen?
alvast bedankt
MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
heb je er nou juist wel of geen pbv tussen zitten?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Re: CO te hoog
Mag toch hopen dat je CO2 bedoelt!Frekkel schreef:...CO...
Anders sta ik namelijk niet graag achter je bij de verkeerslichten!
Re: CO te hoog
Toch zeker CO, CO2 wordt niet gemeten.JeroenH schreef: Mag toch hopen dat je CO2 bedoelt!
Anders sta ik namelijk niet graag achter je bij de verkeerslichten!
Iedere auto stoot CO uit!
MG TF wannahave
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
CO duid op een onvolledige verbranding, als je teveel brandstof inspuit dan is er niet genoeg zuurstof om die te verbranden.
Maar Turbo's doen dat zoveel, grote vlammen uit de uitlaat enzo.
Ik zou daarom niet naar de brandstof kijken, maar het in de kat zoeken.
Maar Turbo's doen dat zoveel, grote vlammen uit de uitlaat enzo.
Ik zou daarom niet naar de brandstof kijken, maar het in de kat zoeken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Fanatic
- Berichten: 112
- Lid geworden op: zo feb 15, 2004 11:51 am
- Woonplaats:
- Locatie: Tegelen
Heb hetzelfde probleempje gehad voor de APK.
Ook na stevig warm rijden bleef de waarde te hoog.
Mijn monteur heeft het opgelost door een klein gaatje te boren in een van de luchtslangetjes waardoor er "valse" lucht aangezogen wordt.
Na de APK het slangetje vervangen door een luchtdicht exemplaar en mijn probleem was weer voor een jaartje opgelost :-)
Succes.
Ook na stevig warm rijden bleef de waarde te hoog.
Mijn monteur heeft het opgelost door een klein gaatje te boren in een van de luchtslangetjes waardoor er "valse" lucht aangezogen wordt.
Na de APK het slangetje vervangen door een luchtdicht exemplaar en mijn probleem was weer voor een jaartje opgelost :-)
Succes.
de kat was vorig jaar wel goed, maar de pbv stond dan redelijk dicht gedraaid.
Na de keuring gaat de kat er vanonder en de garage binnen. misschien moet ik het nog even tijd geven, moet maandag maar.
de PBV is in Goes trouwens goed gesteld dus qua verbranding zou het goed moeten zitten.
en desnoods ook de truc met het darmpje proberen
Na de keuring gaat de kat er vanonder en de garage binnen. misschien moet ik het nog even tijd geven, moet maandag maar.
de PBV is in Goes trouwens goed gesteld dus qua verbranding zou het goed moeten zitten.
en desnoods ook de truc met het darmpje proberen
MG ZR S1800