extra metertjes, welke???
extra metertjes, welke???
ik zit er over na te denken om wat extra metertjes aan te sluiten, staat leuk, en kan erg handig zijn.
zat zelf aan iig 2 te denken, nl.: turbodruk en olie temp.
en miss. nog een 3e, maar welke zou dan het handigst zijn??
olie druk?
volt?
en er zijn nog tal van andere mogelijkheden
wat denken jullie??
en wie heeft hier ervaring mee?
wat is de beste plek om olie temp te meten? hoorde dat de carterplug de makkelijkste is, maar daar heb je nogal last van rijwind is mijn idee.
en oja, welk merk???
bvd groeten eelco
zat zelf aan iig 2 te denken, nl.: turbodruk en olie temp.
en miss. nog een 3e, maar welke zou dan het handigst zijn??
olie druk?
volt?
en er zijn nog tal van andere mogelijkheden
wat denken jullie??
en wie heeft hier ervaring mee?
wat is de beste plek om olie temp te meten? hoorde dat de carterplug de makkelijkste is, maar daar heb je nogal last van rijwind is mijn idee.
en oja, welk merk???
bvd groeten eelco
wat heb je aan die olie druk?? als ik het goed begrijp kun je daar ook min of meer aan aflezen of je olie op temp. is?? of het overal in het blok zit?Mark16v schreef:Oliedruk is wel fijn
Ik heb zelf een ring tussen mijn oliefilter, daarop zitten een oliedruk sensor en een olietemp sensor.
en natuurlijk wanneer je te weinig olie heb in je blok
dan moet je een lambda meter erbij nemen, maar dat werkt niet op een diesel denk ik...
die ring is inderdaad vrij universeel, als het schroefdraad past dan is het goed.
zo'n ding.
die ring is inderdaad vrij universeel, als het schroefdraad past dan is het goed.

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
nee die werkt niet op een diesel denk ik.Mark16v schreef:dan moet je een lambda meter erbij nemen, maar dat werkt niet op een diesel denk ik...
waar kan ik deze ring krijgen??? zag wel zoiets bij autostyle voor ongeveer € 35,-
maar zit er niet een standaard niet gebruikte aansluiting met schroefdraad vlak voor het filter ofzo??? weet dat sommige andere merken dat wel hebben, maar heb nog niet bij die van mij gekeken.
tsja dat zou dan weer kunnen, zover heb ik niet gekeken.schoenie schreef:
en die zit ook gewoon op je inlaatspruitstuk
maar het belangrijkste is dat ik hem vanmorgen heb aangesloten, en het werkt ook nog!!!
ben erg tevreden over de metertjes van SLM, vind ze er ook top uit zien!!
http://www.fullcartuning.nl/zoekresulta ... &intMerk=0