motor loopt niet lekker

schneider

Bericht door schneider »

ale, het is momenteel gemaakt, hoplijk dat hetzo blijft.

Hij zei iets van toppen die niet goed waren ingevet en of afgekuist, ze hebben die nu heel proper gemaakt en terug met heel veel vet ingesmeert, nu heb ik het nietmeer.

durft die garage nog 40€ vragen voor dat te maken terwijl het hun fout is, want ze hebben dat toen ook gedaan zei hij
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

schneider schreef:ale, het is momenteel gemaakt, hoplijk dat hetzo blijft.

Hij zei iets van toppen die niet goed waren ingevet en of afgekuist, ze hebben die nu heel proper gemaakt en terug met heel veel vet ingesmeert, nu heb ik het nietmeer.

durft die garage nog 40€ vragen voor dat te maken terwijl het hun fout is, want ze hebben dat toen ook gedaan zei hij
Ik ben erg benieuwd van de oorzaak, maar dit antwoord zegt me niks, kun je wat duiderlijker omschrijven?
MG TF wannahave
schneider

Bericht door schneider »

binnekort wel, want moet er terug heen, het is ni helemaal 100% in orde.heb het vandaag nog 5keer gehad op 10 km, (slaagt een cilinder over)

dan zal ik het nog is vragen! en nu kunnen ze hem maken ze, ben het wel beu aant worden, voor de 3de keer voor dat probleem terug gaan!

en nu 1/10 dat ik motor start, dan start die moeilijk.had hem ook niet, normaal start hij direct

greetz
Plaats reactie