Een vriend van mij die me de auto aangeraden had geloofd niet in de verhalen van de garage waar ik geweest ben. En nu geloof ik persoonlijk ook niet dat alle Rovers 416 deze mankementen hebben. De garage eigenaar zei zelfs dat ik mezelf een plezier moest doen en van Rovers af moest blijven...
Dus Richard (die maat van mij) gaat zelf de auto nakijken (ik noem hem Richaar de magische Hongaar), ik hoop dat hij dan mijn stuur inrichting kan fixen. Koppakking vervangen kan hij ook, maar ik wil zijn tijd daar niet voor misbruiken aangezien een ongeluk te paard komt en te voet gaat.
Nouja, ik denk niet dat hij me ervan kan overtuigen om de auto en alle spullen die ik eronder gelegd heb niet weg te doen... Het is zelf een VAG man, maar hij heeft me dat ding aangereden (hoewel ik moet zeggen dat het een van de fijnste autos is waar ik ooit in gereden heb) en ik denk dus dat hij wil bewijzen dat hij er niet naast zat.
Heb alles in het te koop forum gezet, had niet verwacht dat hij het voor me wou oplossen (hij belde me net), maar heb nog niemand iets toegezegt. Als hij alles in orde kan maken dan verkoop ik de spullen niet, maar tot die tijd kunnen jullie iig een bod uitbrengen.
En het verkopen van de auto met deze mankementen is idd niet netjes. En zal ook mijn laatste optie zijn...!