metertjes zoals (oliedruk etc.. )

Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

soms kom je er met je hand nauwelijks door laat staan met handschoen.

Vake bej te bange :mrgreen:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

Bericht door pyara_pappoe »

oke effe nu een vraag weer. vandaag me mg zr sideskirts geplaats, nu wordt het tijd voor mij om voor mijn brm metertjes aan te schaffen. ik heb ze nodig met witte achtergrond, en oranje wijzer, en felle oranje achterverlichting, net zoals bij een mg zr. ook het geval is. ik wil voor me vvc motor, een oliedruk metertje, olietemperatuur meter, en nog een derde meter?? welke zouden jullie mij aanraden... ? voltmeter?? eventueel?

nu heeft iemand hier voor mij een leuk adresje waar ik deze meters kan kopen van een goed merk compleet met adapters erbij,eventueel los of als gehele set ?? eventueel link met foto's erbij? ikw eet nog niet waar ik ze in mijn auto ga plaatsen, a stijl vind ik niet mooi, in me airbag kan het niet wil die behoude, wil het ergens in me middenconsole plaatsen, ik heb een rover 200 brm, iemand hier een suggestie voor? zat te denken mijn auto radio weg te halen, en hierin de drie metertjes te plaatsen, echter moet ik dan weer een plek voor mijn autoradio vinden. ik zat te denken als er soort van mini autoradios bestaan, waar je bijv. mp3 enkel op kan afsprelen, eventueel met cd-wisselaar, dan kan ik zo een mini radio, plaatsen onderin de ruimte die voor spulltjes is gereserveerd onder de aansteker, en sigarettenbakje van me auto bij de versnellingsppok..? wa vinden jullie van dit idee? en is dit makkelijk te realiseren? zo niet dan plaats ik eventueel me metertjes onderin deze ruimte heeft iemand dit gedaan?
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Nâhhhh geen voltmeter .... dat is zoooooo 1985 man .... je rijd toch niet in een ascona of een sunny.
Ga dan voor een zo'n air/fuel meter ... niet dat je er veel mee kan, maar het staat in ieder geval een stuk belangrijker dan te zien of je 12 of 14volt hebt :lol:
You can go fast ... but I can go anywhere.
pyara_pappoe

oke rover dank je wel voor je advies. nu nog.... waar kan ik leuke metertjes bestellen iemand een link..? ik moet zo klein mogelijke hebben , denk dan 52 mm toch? en met witte tellerplaten, en oranje wijzers, en oranjekleurige achtergrondverlichting van de tellers.

heeft iemand een voorstel ?
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

conrad.nl

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

www.sandtler.de / Dutchpowertrading (nl sandtler dealert)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

ik heb vandaag metertjes besteld bij www.autostyle.nl de meters die ik heb besteld zijn de 7-kleurige trim touch metertjes. echter wil ik vragen wat voor oliefilter hebben de rover 200 brm's ? ze hadden het over de adapters, die worden bijgeleverd in hun catalogus.daarop stond dat enkel p1 of iets dergelijks past op deze adapters... dus filters van het type p1 ... welke filters hebben wij op onze rovers? en trouwens... is het niet zo dat er ook sensoren in de rover 200 brm zitten voor de metingen van olietemperatuur etc ???? als dat zo is hebben die metertjes dan i.p.v. de adapters , de sensoren niet nodig?

als ik de metertjes binnen heb zal ik wel wat foto's plaatsen... dan moet ik ze zelf maar even gaan monteren... dat lijkt me wel leuk... maar weet me god niet hoe ik dat moet doen? : ) ik kan wel het adapter tussen mijn oliefilter zetten en de draden vanuit de motorkabine achter het dashboard trekken, maar vanwaar kan ik het beste spanning halen? mijn sigaretten aansteker gebruik ik als lader... kan ik dan vandaar spanning aftappen?? of heeft iemand een beter idee ? en hoe kan ik ervoor zorgen dat de verlichting van de meters aangaat als ik pas mijn lichten aandoe? welke aansluitingen moet ik voor spanning etc... hebben?

ik kom hier nog op terug :)
pyara_pappoe

een vraag, past deze algemene meterhouder op een rover 200 dashboard in het midden? weet iemand dit? en zal dit echter echt mooi passen?

misschien heeft iemand deze al dan hoor ik het graag. wil mijn oliedruk metertje,en olietemperatuur meter, en air/fuel ratio meter namelijk hierin plaatsen en deze dan midden op mijn rover 200 dashboard plaatsen...

ik hoor graag van jullie.

Afbeelding
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

denk het niet, het dashboard is nogal gewelfd en dat ding niet... zal je flink moeten aanpassen wil je dat mooi maken.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
pyara_pappoe

ja dat is het hem juist... hoe kan ik dit aanpassen om het mooi te krijgen? kan iemand me daarmee helpen op het forum, ben bereid ervoor finanfieel wat te betalen ook.. mark misscihen ?
pyara_pappoe

oke vandaag de meters van autometer binnen. echter ik heb een vraag hoe moet ik deze aansluiten? ik heb een olietemp meter en een oliedruk meter en een air/fuel meter? nu heb ik voor de olietemp meter en de oliedruk meter een ring erbij gehad, met twee gaten erin. Nu heb ik begrepen dat deze ring tussen mijn oliefilter moet en dan moeten er 2 draden in de openingen van de ring. Echter wat voor draden zijn dit? ik heb geen draden erbij gehad?? en hoe moet ik dit dan verder installeren?

en de air fuel meter hoe moet deze geinstalleerd worden? moet ik deze op een sensor aansluiten of hoeft dat niet?

ik heb een rover 200 BRM.
Plaats reactie