metertjes zoals (oliedruk etc.. )
metertjes zoals (oliedruk etc.. )
hallo,
is er hier iemand die in zijn rover of mg metertjes heeft geplaatst zoals benzinedruk, oliedruk, en olietemp? behalve dan dat artemis dat heeft gedaan is er nog iemand anders?? en waar hebben jullie deze gemonteerd, ander dan artemis's A-STIJLE montage..? want ik wil ze eigen in een houder bovenop mijn dashboard... maar weet niet hoe dat zal staan... moet zo orgineel mogelijk en netjes lijken namelijk. heeft iemand dit gedaan, en hoe moet je dit allemaal aansluiten......?? en heeft iemand hier foto's van of een website met foto's specifiek voor de rover en mg zr... met zulke meterjes... ?
ik hoor het graag van jullie.
is er hier iemand die in zijn rover of mg metertjes heeft geplaatst zoals benzinedruk, oliedruk, en olietemp? behalve dan dat artemis dat heeft gedaan is er nog iemand anders?? en waar hebben jullie deze gemonteerd, ander dan artemis's A-STIJLE montage..? want ik wil ze eigen in een houder bovenop mijn dashboard... maar weet niet hoe dat zal staan... moet zo orgineel mogelijk en netjes lijken namelijk. heeft iemand dit gedaan, en hoe moet je dit allemaal aansluiten......?? en heeft iemand hier foto's van of een website met foto's specifiek voor de rover en mg zr... met zulke meterjes... ?
ik hoor het graag van jullie.
draden inderdaad ergens door een rubbertje naar binnen achter het dashboard. spanning komt ook uit het dashboard, ik geloof van de sigaretten-aansteker of het handschoenenkastlampje (3x woordwaarde :P)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
mark16v effe een vraag. je zegt dat de draden via een rubbertje achter het dashboard uitkomen. echter vraag ik me dan af als ze eenmaal achter het dashboard zitten, hoe kom je dan weer bij dat draadje? moet je hiervoor je hele dashboard loshalen? of is dit makkelijker, of misschien wel op een slimmere manier te doen. bijvoorbeeld als je je meterjes op de plaats van de radio wil hoe haal je die draden dan in hemelsnaam die achter je dashboard lopen daarnaartoe? je komt er toch niet zomaar 1 2 3 bij lijkt me als je ze via het rubbertje achter je dashboard haalt?
Nee zo erg is het niet, het rubbertje zat bij mij onder het handschoenenkastje, dus daar kan je makkelijk bij. En zo'n dashboard is geen groot brok plastic hoor, er zitten overal kiertjes, gaatjes en sleufjes waar je draden door kan leiden.
Je ziet het vanzelf wel als je er aan begint.
Je ziet het vanzelf wel als je er aan begint.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.