Koppakking, wat is dat?

414 416 418 420 45
Ewout

Bericht door Ewout »

klaas schreef:ooowww, en ik altijd maar toeren maken met dit weer(4000) omdat die bak anders maar niet warm wordt. Paar weken geleden handschoenen aan, kachel begint pas lekker te functioneren als ik in maastricht ben(en dat is 25km verder) :cry:
:lol: nah, dat probleem is al lang bekend kijk maar even in DIT Topic
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Striker schreef:Houd 't wel erg goed in de gaten, want uitstellen kan je veel meer gaan kosten dan wanneer je er op tijd bij bent. Check even of de koelvloeistof nog helder is en de onderkant van de olie-dop. Als je hierin een soort mayonaise ziet, dan is de koppakking lek.
Ik draaide vandaag die dop los, en zag geen druppel olie. Is dat normaal of is dan het niveau veelste laag. Volgens de oliepijlstok is het wel goed.
416SI 1996
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Sander02 schreef: Ik draaide vandaag die dop los, en zag geen druppel olie. Is dat normaal of is dan het niveau veelste laag. Volgens de oliepijlstok is het wel goed.
Striker bedoeld de onderkant van de koelvloeistoftankdop of je hier geen mayonaise ziet. Jij bedoeld denk ik die dop op je blok zelf de olie vuldop? Daar zie je nooit olie zitten als het goed is(hooguit een laagje als een ingevet bakblik) hou gewoon je oliepijlkstok en je koelvloeistoftankje in de gaten en dan komt het wel in orde.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Plaats reactie