regelbare benzinedruk regelaar

214 216 218 220 25
pyara_pappoe

regelbare benzinedruk regelaar

Bericht door pyara_pappoe »

hallo ik heb een regelbare dubbelmembraanige benzineregelaar. op welke druk moet ik hem voor een 1.8 vvc motor instellen? als de motor draait stationair zie ik 2,5 bar staan. en als ik veel gas geef schiet ie naar 3.6 bar... is dat oke? of kan ik hem beter in stationair toerental op 3 bar instellen?? graag hierover advies ?
pyara_pappoe

niemand zo een ding in zijn auto ??
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ik ook :mrgreen:
MG ZR S1800
Zeppie
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Zeppie »

Vind dit eigenlijk ook wel een interessant topic,wat zijn de voordelen en natuurlijk de nadelen van zoiets.

Gr Piet
pyara_pappoe

frekkel op welke waarde staat hij bij jouw? in stationare stand? hoeveel bar? en als je vol gas geeft waar hoeveel bar schiet ie dan naar uit?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ik heb hem met de losse hand geregeld, heb namelijk geen benzinedrukmanometertje
MG ZR S1800
waxweazle

Bericht door waxweazle »

mijne komt niet boven de 3 uit bij gas geven. ik heb 'm ook wel hoger gehad , maar kreeg toen het idee dat er niks gebeurde .Hij staat nu dus ergens tussen de 2.5 en 3 en ik mag niet klagen. :mrgreen:
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

hoort echt hoger te staan dan 3 bar, 3 bar is namelijk origineel.

Ik heb zelf ook een regelbare, en ik heb hem op 3.3 bar staan, merk eerlijk gezegt er niets van. Maar het idee dat ik ooit nog eens op een bank sta en de air/fuel ratio kan aanpassen leek me een goed idee.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik dacht dat Rover dat eens getest had op de rollerbank in Goes 2 jaar geleden, of het was iemand anders.
pyara_pappoe

118 GTR heb je hem op 3.3 bar staan in stationair draaiende motor, of als vol gas geeft schiet ie naar 3,3 ??
pyara_pappoe

trouwens ik heb benzinedruk manometertjes los te koop voor 60 euro per stuk.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De drukregelaar staat op 3.3 Bar overdruk, dus druk over de inlaatspruistukdruk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
waxweazle

Bericht door waxweazle »

nu begin ik te twijfelen :? , ik zal het straks is ff chekuh!
waxweazle

Bericht door waxweazle »

ja je hebt gelijk stationair = bij mij +- 3 bar 40 psi om precies te zijn , en bijna 4 bar bij gas geven. :mrgreen:
waxweazle

Bericht door waxweazle »

Ik geloof niet dat je er meer pk's van krijgt , wel een beter respons op het gas . De druk word alleen hoger als je gas geeft of bij geeft. Als je geen extra gas geeft daalt de druk weer.lees dit ff voor een goede uitleg www.biesheuvel.nl/shop/page/fse
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

beste wat je kunt doen is gewoon je retour vernauwen, dan geeft ie ook meer druk en kan je gerust je geld sparen
MG ZR S1800
Plaats reactie