regelbare benzinedruk regelaar
regelbare benzinedruk regelaar
hallo ik heb een regelbare dubbelmembraanige benzineregelaar. op welke druk moet ik hem voor een 1.8 vvc motor instellen? als de motor draait stationair zie ik 2,5 bar staan. en als ik veel gas geef schiet ie naar 3.6 bar... is dat oke? of kan ik hem beter in stationair toerental op 3 bar instellen?? graag hierover advies ?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
hoort echt hoger te staan dan 3 bar, 3 bar is namelijk origineel.
Ik heb zelf ook een regelbare, en ik heb hem op 3.3 bar staan, merk eerlijk gezegt er niets van. Maar het idee dat ik ooit nog eens op een bank sta en de air/fuel ratio kan aanpassen leek me een goed idee.
Ik heb zelf ook een regelbare, en ik heb hem op 3.3 bar staan, merk eerlijk gezegt er niets van. Maar het idee dat ik ooit nog eens op een bank sta en de air/fuel ratio kan aanpassen leek me een goed idee.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
De drukregelaar staat op 3.3 Bar overdruk, dus druk over de inlaatspruistukdruk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
Ik geloof niet dat je er meer pk's van krijgt , wel een beter respons op het gas . De druk word alleen hoger als je gas geeft of bij geeft. Als je geen extra gas geeft daalt de druk weer.lees dit ff voor een goede uitleg www.biesheuvel.nl/shop/page/fse