hallo, ik ben echt blij met mijn rover, maar nu loopt hij op 3 cilinders.
ik ben de weg een beetje kwijt, mischien dat iemand hier nog wat weet.
het gaat om een rover 220 gsi van 1995.
wat ik al gedaan heb;
bougies, rotor, verdelerkap, bougie kabels, bobine kabel, brandstoffilter vervangen ook is de compressie gemeten en die is prima.
wie o wie heeft er tips.
alvast bedankt.
op 3 cilinders lopende 220
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
krijgt hij wel brandstof in die cylinder?
verstopte injector of de ecu die het signaal niet bij de injector krijgt.
p.s. je had de bougie en dergelijken allemaal vervangen, maar gaat er nu ook daadwerkelijk een vonk af bij die bougie. oftewel heb je ff getest met de bougie in je hand?
verstopte injector of de ecu die het signaal niet bij de injector krijgt.
p.s. je had de bougie en dergelijken allemaal vervangen, maar gaat er nu ook daadwerkelijk een vonk af bij die bougie. oftewel heb je ff getest met de bougie in je hand?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dan heb je geen compressie 

Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
nou, weer een stapje verder, hij krijgt benzine wan op de viergastester geeft hij een heel hoog hc (onverbrande gassen) aan. nu heb ik mij oude rotor weer terug gemonteerd omdat mijn nieuwe verdeler kap bij de contactjes niet helemaal goed was.
nu loopt hij weer beter, maar het is even afwachten want dat deed hij eerst ook
in ieder geval bedankt voor de tips.
nu loopt hij weer beter, maar het is even afwachten want dat deed hij eerst ook

in ieder geval bedankt voor de tips.