Ik dacht dus net ff snel in de regen en in het donker met een klein zaklampie m'n accu te vervangen. Had m'n broer overdag een accu laten kopen. Een Bosch Silver serie, er staat o.a. Rover 400 op.
Oude accu eruit, nieuwe erin, denk ik hee die staat hoog. Motorklep kon niet meer dicht. Het formaat was nogal anders dan de originele Rover.
Dus het plateau waar je de accu op moet vastklemmen erafgeschroefd. En daaronder zit ook nog een soort van plateau. Nu paste de accu net. Min pool kabel wat omlaag gebogen en het zat aardig. Maar ja nu zit de accu niet meer vastgeklempt. Er is wel een beetje speling nog, maar dan moet ik maar wat tussen gaan stoppen.
Hebben jullie dat probleem ook wel eens gehad? En je accu zal toch niet echt erg bewegen aangezien dat ding een aardig gewicht heeft?
Accu formaat
- Sander02
- MG-R Freak
Accu formaat
416SI 1996
- Sander02
- MG-R Freak
Ben vanochtend langsgereden bij de garage waar de accu vandaan kwam en ze hebben 'm vervangen door een kleinere. Dat er Rover 400 opstaat wil dus niet altijd zeggen dat het juiste formaat is. Misschien voor een ouder type ofzo. Maar nu ben ik weer blij, want zo soepel starten is lang geleden 

416SI 1996
- Zeppie
- MG-R Freak
- Contacteer:
De Red en Yellow top accu's zijn gewoon super producten.je moet het zo zien ,als je meer vermogen nodig hebt uit accu's,(zowel droog als nat)worden de accu's groter .Dit is bij de gel accu's veel minder .
Vraag me niet precies hoe het zit ,misschien dat een van de techneuten hier weten hoe het precies zit .
Gr Pieter
Vraag me niet precies hoe het zit ,misschien dat een van de techneuten hier weten hoe het precies zit .
Gr Pieter