En je moet zeker het oude blok nog inleveren ook
offerte vervangen H23a3 motor
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Ze rekenen heel weinig voor de arbeid, maar ik geloof wel dat je de volle mep betaalt voor het blok. Al weet ik niet wat deze blokken normaal gesproken waard zijn hoor.
En je moet zeker het oude blok nog inleveren ook
En je moet zeker het oude blok nog inleveren ook
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Roverforever
- MG-R Freak
- Berichten: 774
- Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
- Woonplaats: heist op den berg/wi
hoeveel staat er op jou blok?
waarom denk je dat ie aan het eind van zijn latijn zit?
waarom denk je dat ie aan het eind van zijn latijn zit?
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
-
Mista T
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Hmm...
Als je iets meer geld bijlegd, kan je zelfs een H22a Vtec swap doen, als je het goed regeld heb je in een keer 200 PK en dan heb je in nederland helemaal iets unieks
Als je iets meer geld bijlegd, kan je zelfs een H22a Vtec swap doen, als je het goed regeld heb je in een keer 200 PK en dan heb je in nederland helemaal iets unieks
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Mjah... ieder zijn persoonlijke dingen.
maar als mijn 'hart' ook aan vervanging toe was, wist ik het wel ook een H22 erin!!!...... echt wel!
maar als mijn 'hart' ook aan vervanging toe was, wist ik het wel ook een H22 erin!!!...... echt wel!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Nou bij de meeste blokken moet rond de 100k de distributie vervangen worden, aangezien dat blok dat jij opgeeft 107k gelopen is het verstandig deze te vervangen, zeker als niet alle geschiedenis bekend is.eliving schreef: @ iedereen: Kleinestaarman leverd een blok wat voldoet aan de eisen die de brance daar voor stelt. Waarom dan toch een rekening voor een nieuwe dis-riem set? Zomaar even een vraag aan jullie hoor, weet niet of het normaal is om een blok te verkopen waarvan de disriem buiten de aankoop van het blok geld? of hoe zeg je dat? (hikbiertjuh?)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Eigenlijk vervang je altijd de distributie riemen. Je wil niet over een jaar weer je portomonee optrekken(en dan VEEEEEEEL verder) om het alsnog te vervangen.
al lijkt me 225 voor een riem en een spanrol wel heeeeel erg veel, er zullen nog wel wat andere dingen bij zitten.
al lijkt me 225 voor een riem en een spanrol wel heeeeel erg veel, er zullen nog wel wat andere dingen bij zitten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
Mista T
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Kijk hier eens: H23A VTEC
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi


