offerte vervangen H23a3 motor

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ze rekenen heel weinig voor de arbeid, maar ik geloof wel dat je de volle mep betaalt voor het blok. Al weet ik niet wat deze blokken normaal gesproken waard zijn hoor.

En je moet zeker het oude blok nog inleveren ook :?:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

Ik zou ff via engeland of via andere (hondo) kanalen proberen aan een blok te komen.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

'k vind het best prijzig.
Ik was 1000,- kwijt voor die 1800VVC op de plek te hangen van het 1600 K-blokje ... kwam nog een hoop electro-zooi bij kijken.
Bij jou is het het ene eruit en een identieke erin..... toch?
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
Roverforever
MG-R Freak
Berichten: 774
Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
Woonplaats: heist op den berg/wi

Bericht door Roverforever »

hoeveel staat er op jou blok?

waarom denk je dat ie aan het eind van zijn latijn zit?
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Hmm...

Als je iets meer geld bijlegd, kan je zelfs een H22a Vtec swap doen, als je het goed regeld heb je in een keer 200 PK en dan heb je in nederland helemaal iets unieks
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Mjah... ieder zijn persoonlijke dingen.
maar als mijn 'hart' ook aan vervanging toe was, wist ik het wel ook een H22 erin!!!...... echt wel!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

eliving schreef: @ iedereen: Kleinestaarman leverd een blok wat voldoet aan de eisen die de brance daar voor stelt. Waarom dan toch een rekening voor een nieuwe dis-riem set? Zomaar even een vraag aan jullie hoor, weet niet of het normaal is om een blok te verkopen waarvan de disriem buiten de aankoop van het blok geld? of hoe zeg je dat? (hik :mrgreen: biertjuh?)
Nou bij de meeste blokken moet rond de 100k de distributie vervangen worden, aangezien dat blok dat jij opgeeft 107k gelopen is het verstandig deze te vervangen, zeker als niet alle geschiedenis bekend is.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Eigenlijk vervang je altijd de distributie riemen. Je wil niet over een jaar weer je portomonee optrekken(en dan VEEEEEEEL verder) om het alsnog te vervangen.

al lijkt me 225 voor een riem en een spanrol wel heeeeel erg veel, er zullen nog wel wat andere dingen bij zitten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Mista T
MG-R Core
Berichten: 2526
Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
Woonplaats: Nieuwegein
Locatie: NIEUWEGEIN

Bericht door Mista T »

Kijk hier eens: H23A VTEC
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie