vind het alleszinds best duur wat je daar zei.
een koppelingsplaat plus drukgroep plus druklager kost afhankelijk van de wagen tussen de 100 en 200€ + 5 uur werk aan 40€ is 400€
kan niet meer schakelen
-
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
Wat het was was het .... maar het zat gekrompen om de krukas (of misschien aan de andere kant) en toen het los was was er geen overbrenging meer tussen blok en versnellingsbak.... alsof ie keurig netjes in z'n vrij stond (geen klap, geen geratel .. gewoon in z'n vrij zegmaar)118GTR schreef:Ik weet gewoon niet welk onderdeel je bedoelt maar het vliegwiel is het zeker niet. Het is zeker niet iets wat ik wil of iets dergelijks.
Vliegwielen hebben altijd met bouten vast gezeten, en het zijn geen kleintjes.
Het was echt alsof tijdens het rijden langzaam de koppeling werd ingedrukt en ie daarna in z'n vrij stond ... 't gebeurde ook tijdens het rijden.
Het is toen anders vast gezet als dat het zat en heeft daarna nooit meer problemen gegeven.
Ik heb die zooi nooit uit elkaar gehaald ... ik ga af op wat ik me kan herinneren van wat m'n dealer gezegd heeft back in 1993.
You can go fast ... but I can go anywhere.