Hey Dread,
Nope, heb er geen garantie bij gedaan. Pas als ik zou kiezen voor stage2 (gaan ze tot het uiterste, vraag me niet hoe

) dan misschien wel maar ik wil het graag allemaal vertrouwd houden en ga er ook vanuit dat het verder geen kwaad kan aangezien er min of meer een stukje finetuning toegepast wordt.
De prijs is gewoon (meer dan) de helft goedkoper dan anderen dus vandaar dat ik overstag ben gegaan. Hij krijgt klanten uit heel NL en zelfs uit België. Aangezien hij zaken doet met een grote tuner uit Duitsland kan hij deze prijzen hanteren en hij neemt gewoon een lagere marge dan anderen maar hij heeft daardoor wel veel klandizie.
Bij hetzelfde gebruik zou de motor inderdaad zuiniger moeten zijn alleen vind ik het wel erg lekker om vlot op mijn eind snelheid te komen dus je gebruikt het extra vermogen meestal wel en daar wordt hij niet zuiniger van. Wel gebruik ik vaak m'n cruise control en dan zou hij efficienter moeten lopen. Het zuiniger worden was voor mij dan ook totaal geen motivatie om hem te laten tunen.
Mijn teller staat ongeveer op zo'n 166.000 km maar ik denk als je netjes met je Rover om gaat je prima een stage1 tuning kunt laten doen bij 250.000km gezien de betrouwbaarheid van het blok. Mijn 600 was een proefproject voor ze dus ze weten nu waar ze de computer moeten vinden

. Mocht je een 600 hebben, Peter weet het nu inmiddels, zal de computer wel naar Duitsland moeten om de chips los te halen. Aangezien ik al lang stond te wachten is hij voor mij op en neer gereden maar ik weet niet of hij dat voor dezelfde prijs bij een ander ook doet, moet je hem ff vragen.
Ik geniet in ieder geval nog meer van de Rover, altijd met veel plezier naar en van m'n werk
