Afgelopen dinsdag besteld: Voorbumper en achterbumper extension.
Vanmiddag (vrijdag) ontvangen.
Heb er wel een extra onderdeel bijgekregen waar ik niet on had gevraagd. Om de voorbumper extension te kunnen monteren moet je nl. al wel een ZS voorspoiler hebben en wanneer je die niet hebt kunnen ze je die er bij leveren. Nou, ik heb dus een ZS, en dus nu een spoilertje extra (Voor dezelfde prijs)
Btw, kreeg er ook 2 tubes zwart PU plakspulkit bij voor in de kitspuit.
Nu nog ergens de rover 400 side skirts van de Zues kit van Ibher Design zien te bemachtigen, want skirts voor de ZS of 400 verkopen die Polen (nog) niet.
Laatst gewijzigd door Lehcim op vr jun 30, 2006 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, wanneer ga je het plaatsen? Dan weet ik namelijk vanaf wanneer ik weer een keer op moet letten of je auto er staat
sjon schreef:Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, wanneer ga je het plaatsen? Dan weet ik namelijk vanaf wanneer ik weer een keer op moet letten of je auto er staat
Ben nog op jacht naar side skirts, zodra ik die heb gaat alles er in 1 keer onder.
Maar wat zijn nu de ervaringen van het passen en pasvorm, etc. Is het allemaal degelijk en heeft het een goede pasvorm of lijkt het nergens op? Is daarnaast de kwaliteit ook fatsoenlijk of niet?
Die gasten bij JDL hebben nu ook side skirts, en die heb ik vorige week ook binnen gekregen.
Nu op zoek naar iemand of een bedrijf die de handel voor mij kan monteren en spuiten.
Weet iemand misschien een adresje in omgeving Groningen of Hoogeveen? Moet wel 1tje zij die tevens goed met polyester overweg kan, moet nl. nog een aantal dingetjes wijzigen. Heb bij motobuild de dubbelloops uitlaat besteld, en de achterbumper extension is daar nog niet geschikt voor.
Lehcim schreef:Die gasten bij JDL hebben nu ook side skirts, en die heb ik vorige week ook binnen gekregen.
Nu op zoek naar iemand of een bedrijf die de handel voor mij kan monteren en spuiten.
Weet iemand misschien een adresje in omgeving Groningen of Hoogeveen? Moet wel 1tje zij die tevens goed met polyester overweg kan, moet nl. nog een aantal dingetjes wijzigen. Heb bij motobuild de dubbelloops uitlaat besteld, en de achterbumper extension is daar nog niet geschikt voor.
mischien is Hooyer carstyling wat?
die doen ook veel met bodykits en een spuiter kunnen ze je vast wel aan helpen!
groeten, Gerald.
Ik ben van plan die kit voor mg zr mk1 te gaan halen, maar had ook mijn twijfels over de producten. Ik zag ook duidelijk dat de voorbeeldfoto's geshopt waren...
Is er iemand die echte foto's van die onderdelen heeft?!? Kan je mij die mailen of hierop posten.. bedankt.