JDL Tuning

414 416 418 420 45
Pieter

Bericht door Pieter »

Ik wil ook wel een hele kit kopen als het wat is... ZEKER voor die prijs :D maar waarom zie ik voor de 4xx Sedan geen side skirts en op de foto wel?

Heb ze net gemailed...
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Afgelopen dinsdag besteld: Voorbumper en achterbumper extension.
Vanmiddag (vrijdag) ontvangen.

Heb er wel een extra onderdeel bijgekregen waar ik niet on had gevraagd. Om de voorbumper extension te kunnen monteren moet je nl. al wel een ZS voorspoiler hebben en wanneer je die niet hebt kunnen ze je die er bij leveren. Nou, ik heb dus een ZS, en dus nu een spoilertje extra (Voor dezelfde prijs)

Btw, kreeg er ook 2 tubes zwart PU plakspulkit bij voor in de kitspuit.

Nu nog ergens de rover 400 side skirts van de Zues kit van Ibher Design zien te bemachtigen, want skirts voor de ZS of 400 verkopen die Polen (nog) niet.
Laatst gewijzigd door Lehcim op vr jun 30, 2006 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Netjes, goede service.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat :P.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Dr Doggystyle
Beheerder

Bericht door Dr Doggystyle »

zo das snel, goede service
ben benieuwd hoe het eruit ziet als je het erop hebt
LEF MG ZS180 06-05-23-nu
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP
PBT Rover 45 MK2 2011- 2017 03-PG-GN RIP
LQW Rover 200Vi 2010-2012 67-DG-VJ
LVD Rover 416si 2003-2011 RV-FN-98 RIP
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
arthur623

Bericht door arthur623 »

das inderdaad heel snel. Wacht nu al 2 weken ofzo op mijn sidepinkers van showoffimports.nl
sjon

Bericht door sjon »

Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, wanneer ga je het plaatsen? Dan weet ik namelijk vanaf wanneer ik weer een keer op moet letten of je auto er staat ;)
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

Anton schreef:En het komt natuurlijk uit Polen...vertrouw ik nooit zo :?
mocht je ooit je velgen er nog eens afhalen, kijk dan eens aan de binnenkant van je velgen.
op een van de spaken staat...MADE IN POLAND.... ;)
Afbeelding
Lehcim

Bericht door Lehcim »

sjon schreef:Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, wanneer ga je het plaatsen? Dan weet ik namelijk vanaf wanneer ik weer een keer op moet letten of je auto er staat ;)
Ben nog op jacht naar side skirts, zodra ik die heb gaat alles er in 1 keer onder.
frankensink

Bericht door frankensink »

is idd erg goedkoop, vind vooral die nieuwe bodykit mooi die op de frontpage staat.... Ben benieuwd naar het resultaat.....
Wows

Bericht door Wows »

Maar wat zijn nu de ervaringen van het passen en pasvorm, etc. Is het allemaal degelijk en heeft het een goede pasvorm of lijkt het nergens op? Is daarnaast de kwaliteit ook fatsoenlijk of niet?
greenstuff

Bericht door greenstuff »

die lui ken ik wel ja

en ik doe er ook zaken mee
goed spul en niet duur
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Die gasten bij JDL hebben nu ook side skirts, en die heb ik vorige week ook binnen gekregen.
Nu op zoek naar iemand of een bedrijf die de handel voor mij kan monteren en spuiten.
Weet iemand misschien een adresje in omgeving Groningen of Hoogeveen? Moet wel 1tje zij die tevens goed met polyester overweg kan, moet nl. nog een aantal dingetjes wijzigen. Heb bij motobuild de dubbelloops uitlaat besteld, en de achterbumper extension is daar nog niet geschikt voor.
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Ben benieuwd naar het eind resultaat :biertje:
En dan vooral de uitlaat.
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Lehcim schreef:Die gasten bij JDL hebben nu ook side skirts, en die heb ik vorige week ook binnen gekregen.
Nu op zoek naar iemand of een bedrijf die de handel voor mij kan monteren en spuiten.
Weet iemand misschien een adresje in omgeving Groningen of Hoogeveen? Moet wel 1tje zij die tevens goed met polyester overweg kan, moet nl. nog een aantal dingetjes wijzigen. Heb bij motobuild de dubbelloops uitlaat besteld, en de achterbumper extension is daar nog niet geschikt voor.
mischien is Hooyer carstyling wat?
die doen ook veel met bodykits en een spuiter kunnen ze je vast wel aan helpen!
groeten, Gerald.

( www.hooijercarstyling.nl )

(enneh als je heengaat geef mij t ook ff an, ben beniuwd hoe die kit eruit ziet in Real)

( BTW staat ook nog een foto van een BEKENDE ) rechts onderaan
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Ik heb m'n auto afgelopen maandag naar Team Tovenaar gebracht om de hele zooi eronder te laten zetten.

Zie hier wat er allemaal gaat gebeuren.
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=9696
RayJay

Bericht door RayJay »

Ik ben van plan die kit voor mg zr mk1 te gaan halen, maar had ook mijn twijfels over de producten. Ik zag ook duidelijk dat de voorbeeldfoto's geshopt waren...

Is er iemand die echte foto's van die onderdelen heeft?!? Kan je mij die mailen of hierop posten.. bedankt.
Plaats reactie