Mijn Rover 214SI -UPDATE-

214 216 218 220 25
xaio

Bericht door xaio »

jah me 2 :D maar daar vertrouw ik wel op.
xaio

Bericht door xaio »

owkeej weer even een update. De twee kappen zitten er nu op en de achteras die scheef bleek te zijn is ook vervangen met een goede!

Nu alleen nog het spuitwerk. Hoogstwaarschijnlijk is hij volgende week weer helemaal de oude.

En dan natuurlijk de distririem en de waterpomp die vergeet ik bijna :D weer een ton extra die ik ermee kan rijden :D
xaio

Bericht door xaio »

owkeej vandaag opgehaald!! En wat een plaatje is het geworden. Kappen netjes gespoten en de bumpers mooi gespoten. Van de schade is niks meer te zien. Deukje bij de wielkast super uitgedeukt!!

Echt geen 1 min punt kunnen op noemen. Ze vonden zelfs wat foutjes met betrekking tot de achterverlichting en hebben ze meteen opgelost!! Nou achteras dus helemaal goed nu!! Hij is eigenlijk weer helemaal puntgaaf!!!

De jongens van Uiterlinde hebben puik werk geleverd!! Super gedaan!! De foto's komen er morgen op dan kun je het resultaat mooi zien!!

[EDIT]
pics zijn hier te vinden!
Rover Pic 1
Rover Pic 2
Rover Pic 3

Voorbumper pics nog niet kunnen maken waren net wat te donker! :D
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Netjes hoor, gelukkig dat het helemaal naar jouw zin is :!: 8) :D
xaio

Bericht door xaio »

gelukkig wel :?: ..... hoe bedoel je? :D
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

xaio schreef:gelukkig wel :?: ..... hoe bedoel je? :D
uh nou daar bedoelde ik eigenlijk niets mee, alleen maar dat het fijn is dat het allemaal naar jouw zin is geworden ;)

(had toch ook zo kunnen zijn dat er iets niet netjes gerepareerd was?)
xaio

Bericht door xaio »

ow zo op die manier dacht dat je het sarcastisch bedoelde :P

Alleen de bumper rechtsachter zit nog een scheurtje maar daar komt toch een bodykit op :P
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

xaio schreef:ow zo op die manier dacht dat je het sarcastisch bedoelde :P

Alleen de bumper rechtsachter zit nog een scheurtje maar daar komt toch een bodykit op :P
nee hoor niets sarcastisch aan :lol:

en ben erg benieuwd naar het resultaat als de bodykit erop zit, hij lijkt mij erg gaaf 8) ;)
xaio

Bericht door xaio »

jah mij ook, maar dat staat binnen het half jaar geplanned aangezien ik nu eerst wat technische prioriteiten heb zoals de radiateur, distributieriem en de waterpomp :D
gfree

Bericht door gfree »

Mooie achterlampen. :D
xaio

Bericht door xaio »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: jah he ze staan er toll bij ":P
xaio

Bericht door xaio »

Kee even een wat minder / klote bericht over mijn auto.
Vanmorgen tijdens het rijden de distributieriem geknapt. Deze stond al gepland voor vervanging alleen is het dus al eerder nodig :P.

Na inspectie van de kapotte riem bleek dit nog een vrij nieuwe te zijn. Dus als ik dat had geweten had ik hem niet laten vervangen.

Hij is uiteindelijk geknapt doordat er olie bij de riem was gekomen. Dit heeft de riem aangetast en daardoor is deze geknapt.

Nu is het afwachten wat het gaat kosten. Ik hoop niet te duur want anders gaat hij dan toch maar met veel pijn en moeite weg :( :(.

tot nu toe alleen maar pech gehad ermee, rijdt er nu net 2 weken elke dag mee aangezien ik hem ook al kwijt ben geweest voor schadeherstel :(

Al met al een echte kut maandag.
216 driver

Bericht door 216 driver »

Dat is aardig ***** ja !

Ik heb gelukkig nog helemaal niks gehad aan me auto en heb er nu zo'n 40.000km op binnen 2 jaar. Bij de K-serie motor is het belangrijk om het eerst goed warm te rijden voordat je op het gas gaat.

Veel suc6 verder !
xaio

Bericht door xaio »

Jah dat is juist zo irritant heb er nog niet volgas mee gereden maar juist erg rustig omdat ik dacht dat de riem nog vervangen moest worden.

Maar goed bleek dus achteraf al gebeurd te zijn maar door dat olielek is hij geknapt :(
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

misschien kun je via via een ander blok erin hangen.

Ik weet dat Tom nog zo'n blok te koop heeft staan
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
tummeke

Bericht door tummeke »

En hij wil je er nog wel mee helpen ook ;)
Plaats reactie