Laat hem maandag even nakijken en wat olie en zo verversen zodat dat weer gebeurd is.
Autotje is helemaal top!! Rijdt lekker gewoon super!
Maar nu komt het, de schade leek netjes weggewerkt, naar CarE gereden (weet ik ze zijn duur!) en die zag meteen dat het 1 grote plamuurbende was, erg jammer de rechter kant loopt achter nu iets boller dna de linker kant, heb ik opzich geen problemen mee. Maar hij was niet helemaal goed uitgedeukt door het schadebedrijf die hem zover heeft geifixed :S.
Nu schijnt een nieuwe kap voor rechtsachter 2000 euro te kosten inclusief het spuiten!! Das dus veel te duur maar wel een optie die ik overweeg. Laat ik hem spuiten over de plamuur heen / gronlak die er al wel op zit dan is het maar 500, maar krijg ik geen garantie erop vanwege het feit dat als ik naar erg warme landen ga, de plamuur kan scheuren

Verder natuurlijk wat gebruikersschade zoals steenslag, maar dat is makkelijk bij te tippen met de meegeleverde flesjes paarse en blanke lak. Dat vind ik ook allemaal niet erg, dat heeft een auto gewoon. Klein miniscuul deukje rechtsvoor bij de wielkast maar das zelfs niet zo erg. Het erge is alleen dat de schade dus niet helemaal correct is verholpen.
Nu is het dan maar zoeken naar een spuiter die goedkoop zoiets kan fixen zonder te beginnen mekkeren over de plamuur.
Al met al erg tevreden over de manier van rijden van het wagentje en de power die hij toch nog wel heeft. Een auto die ik liever nooit meer kwijt wil!!!
Toch even me gal gespuwd hierover, maar ik ben nog steeds positief!!
De foto's komen eraan.
Mvg,
Gerben van Erkelens