Mijn Rover 214SI -UPDATE-
snap niet wat iedereen tegen plamuur heeft. Dat scheur verhaal heb ik nog nooit gehoord. al die race auto's vallen toch ook niet uit mekaar in warme landen. En waarom zoveel geld uitgeven voor een schade die jou bij aankoop nooit was opgevallen....het gaat er toch om wat jij van je auto vind en niet een of andere uitzuiger bij een garage. Ik weet zeker dat als ik mijn auto breng ze ook wel voor paar duizend E aan 'nodige' reparaties vinden aan de bodywork maar dan zijn ze bij mij aant verkeerde adres;) khaat garages
plamuur is op zich niks mis mee, zolang het in kleine hoeveelheden wordt gebruikt naar mijn mening. Zoals nu dat de gehele achterscherm rechts een laag van 8 tot 10 cm plamuur bevat is gewoon niet goed. De boel was niet eens uitgedeukt hoppa een emmer plamuur eroverheen. En het feit dat ze het er zo af kunnen pakken vind ik meer als genoegarthur623 schreef:snap niet wat iedereen tegen plamuur heeft. Dat scheur verhaal heb ik nog nooit gehoord. al die race auto's vallen toch ook niet uit mekaar in warme landen. En waarom zoveel geld uitgeven voor een schade die jou bij aankoop nooit was opgevallen....het gaat er toch om wat jij van je auto vind en niet een of andere uitzuiger bij een garage. Ik weet zeker dat als ik mijn auto breng ze ook wel voor paar duizend E aan 'nodige' reparaties vinden aan de bodywork maar dan zijn ze bij mij aant verkeerde adres;) khaat garages

btw waar ik hem heb staan zijn geen uitzuigers. Zijn hobbieisten die mega goedkoop zijn en goed werk leveren heb al verschillende wagens van ze gezien inclusief degene die een beetje plamuurwerk hadden.
Kee dan nadat bovenstaande klaar is even een grote beurt en de distributieriem voor de veiligheid vervangen inclusief waterpomp. De rest wat erbij hoort even nalaten kijken en ook eventueel vervangen.
Daarna ga ik pas goed beginnen :P al zullen sommige van jullie daar misschien anders over denken.
Dit staat in bestelling (bodykit):

Moet er volgensmij goed uit gaan zien!
Dan wil ik uiteindelijk nog het volgende:
- Geluid (Kan ik via een neef van me vriendin krijgen, DLS allemaal, klinkt iig ook goed)
- Half lederen bekleding
- 16 of 17" velgjes (MG ZR velgjes of BRM)
En dan is hij bruut genoeg :P
Daarna ga ik pas goed beginnen :P al zullen sommige van jullie daar misschien anders over denken.
Dit staat in bestelling (bodykit):

Moet er volgensmij goed uit gaan zien!
Dan wil ik uiteindelijk nog het volgende:
- Geluid (Kan ik via een neef van me vriendin krijgen, DLS allemaal, klinkt iig ook goed)
- Half lederen bekleding
- 16 of 17" velgjes (MG ZR velgjes of BRM)
En dan is hij bruut genoeg :P
-
- The Big Boss
hoop dat het in het echt net zo mooi is als op die gefotoshopte plaatjes hierboven...
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland