Mijn S1600 bumper (Bijna passend...) Hulp gevraagd
Zo strak uitgelijnd als je m nu hebt, lukte MG Rover af fabriek niet eens. Zelfs op het laatste type is het spul niet strak uitgelijnd (met name langs de spatborden) te krijgen. Ik heb toevallig afgelopen week m'n front rechtgezet namelijk, met een aardig resultaat. Ik kreeg het spul uiteindelijk het mooist langs de spatborden door het midden van de bumper iets verder onder de motorkap vandaag te trekken, dan vast te zetten en vervolgens de zijkanten van de bumper te leunen en weer vast te draaien...
Gelukkig is m'n auto zwart en valt het niet zo op. (bewuste keuze geweest na het zien van het laatste model ZS in het geel bij de dealer....
)
Gelukkig is m'n auto zwart en valt het niet zo op. (bewuste keuze geweest na het zien van het laatste model ZS in het geel bij de dealer....

Zie dat http://www.moto-build.com/ de rally bumper gewoon weer in assortiment heeft. Neem aan dat dat dezelfde is.
Misschien weten zij raad met het pas-probleem. (Ik heb ze al eens gebeld, en ze zijn daar zeer behulpzaam)
Misschien weten zij raad met het pas-probleem. (Ik heb ze al eens gebeld, en ze zijn daar zeer behulpzaam)