Mijn S1600 bumper (Bijna passend...) Hulp gevraagd

tummeke

Bericht door tummeke »

Kom op sjon, je kunt die bumper wel de baas..

Als ik het goed heb zit er ook nog een verbindingsboutje/schroef waar het puntje van je bumper het zijscherm raakt.. je kunt erbij als je je plastic spatscherm loshaalt en aan de binnenkant van je zijscherm/bumper kijkt..
sjon

Bericht door sjon »

Bedankt voor je opbeurende woorden :roll: Helaas heb ik dat verbindingsboutje ook al helemaal los gehad. Dat plastic spatscherm moest sowieso aan de kant aangezien je anders de bumper er niet afkrijgt. (de 2 boutjes die links en rechts van de door jou genoemde zitten)
tummeke

Bericht door tummeke »

:( dan weet ik het ook zo niet meer.. maar zou toch eerst even bij een garagebedrijf informeren voor je em verkoopt.. zou zonde zijn..
sjon

Bericht door sjon »

Zonde is het zeker maar als ik veel aanpassingen moet laten maken ga ik liever kijken of ik een echt exclusieve bumper kan maken. Een samensmelting van een ZR bumper en een of andere Honda bumper ofzoiets.
tummeke

Bericht door tummeke »

Nee, Ga nou niet weer mn idee in lopen pikken! :lol:
sjon

Bericht door sjon »

LOL, ach ja 't zal sowieso nog wel even duren voordat ik me daaraan waag maar ik ben al wel vast aan het denken.

Wat me op dit moment ook trekt is een BMC CDA en een Janspeed Oval.

En tja, waar gaat het geld dan heen in eerste instantie...
thadon

Bericht door thadon »

Zo strak uitgelijnd als je m nu hebt, lukte MG Rover af fabriek niet eens. Zelfs op het laatste type is het spul niet strak uitgelijnd (met name langs de spatborden) te krijgen. Ik heb toevallig afgelopen week m'n front rechtgezet namelijk, met een aardig resultaat. Ik kreeg het spul uiteindelijk het mooist langs de spatborden door het midden van de bumper iets verder onder de motorkap vandaag te trekken, dan vast te zetten en vervolgens de zijkanten van de bumper te leunen en weer vast te draaien...

Gelukkig is m'n auto zwart en valt het niet zo op. (bewuste keuze geweest na het zien van het laatste model ZS in het geel bij de dealer.... :mrgreen: )
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Zie dat http://www.moto-build.com/ de rally bumper gewoon weer in assortiment heeft. Neem aan dat dat dezelfde is.
Misschien weten zij raad met het pas-probleem. (Ik heb ze al eens gebeld, en ze zijn daar zeer behulpzaam)
sjon

Bericht door sjon »

Bedankt voor de tip, maar als ik het zo links en rechts lees op de verschillende fora dan zijn deze bumpers echt van hele slechte kwaliteit en passen ze nog minder dan degene die ik nu heb.
Plaats reactie