meYoli schreef: Sorry, maar wie is 118GTR?

Dit is hoogstwaarschijnlijk WEL de koppakking.
want:
a: Water verwijnt niet.
b: Er ligt geen water onder de auto.
Ergo: Het water verlaat de auto door de uitlaat.
En de enige normale manier om water in de verbrandingskamers te krijgen is langs de koppakking. Een niet-normale manier is bijvoorbeeld via het inlaatspruitstuk(ook die heeft een waterkanaal), of een scheur in de cylinderkop.
Andere opties zijn uiterst kleine gaatjes ergens in het koelsysteem, die alleen onder druk open zijn, en dus niet lekken als de auto geparkeerd staat. Hoewel dit nog wel eens voorkomt, is het waarschijnlijk. Omdat het gaatje extreem klein moet zijn, anders werkt het niet, en jullie verliezen behoorlijk veel water.
Het loont natuurlijk wel de moeite om eens een stukje te gaan rijden, en dan direct onder de motorkap te kijken of je misschien ergens vocht ziet. (knijp eens lekker in de koelslangen, en kijk naar de waterpomp, die zit in de distributie-kast)